تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن كم خوراك است و منافق پرخور.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804274319




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس جمهور در ساری: رونمایی بسته خروج از رکود اقتصادی تا پایان هفته


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: رئیس جمهور در ساری: رونمایی بسته خروج از رکود اقتصادی تا پایان هفته


رئیس جمهور با تجلیل از شور و اشتیاق مردم مازندرانبه همدلی با دولت در توسعه و آبادانی کشور نقش مردم استان را در دوران های مختلف انقلاب اسلامی ستود و مازندران را سرزمین عالمان و مجاهدان خواند. به گزارش پایگاه اطلاع رسای شبکه خبر دکتر روحانی، در جریان بیست و سومین سفر استانی خود( کاروان تدبیر و امید ) ضمن حضور در اجتماع مردم استان، با اشاره به ظرفیت ها و زیرساخت های اقتصادی  و حضور قهرمانان مختلف رشته های ورزشی در این استان تصریح کرد: مردم این استان نقش تاثیرگذاری در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس داشت.

رئیس جمهور: مردم مازندران مهمان نواز و مهربان هستند

رئیس جمهور با اشاره به همراهی مردم استان مازندران با دولت طی دو سال گذشته گفت: مردم این منطقه در این مدت با همراهی و همدلی با دولت در مسیر توسعه و آبادانی کشور گام برداشتند.

آقای روحانی در جمع مردم مازندران ، مردم این  مهمان نواز و مهربان توصیف کرد و افزود: مردم این خطه همواره پرچمدار حکومت علوی در تاریخ و یار علویان بوده و همواره در انقلاب و دفاع مقدس نقش بسیار تاثیرگذاری داشته اند.

وی با اشاره به خاطرات خود از مردم مازندران در دوران انقلاب اسلامی گفت: ارادت مردم این منطقه به خاندان رسالت و حمایتشان از امام و نهضت انقلاب اسلامی را از نزدیک شاهد بودم.

دکتر روحانی به نقش مردم استان مازندران در طول هشت سال دفاع مقدس اشاره و اضافه کرد : در آن دوران لشکر 25 کربلا همواره حماسه آفرین بوده و در مسیر دفاع از انقلاب و تمامیت ارضی کشور حضوری موثر داشته است.

رئیس جمهور با اشاره به شهدایی همچون شیرودی ها ، کشوری ها ، طوسی ها ، بصیرها و نقش آفرینی آنها در دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: سرداران بزرگی از این خطه به خوبی رشادت و شهامت خود را برای دفاع از این سرزمین به ظهور رساندند.

وی یادآور شد : مازندران سرزمین عالمان بزرگی همچون شیخ طوسی ها و پرورش دهنده مراجع بزرگ و عالیقدری چون آیت الله جوادی آملی است که از افتخارات ایران اسلامی است و همچنین آیت الله حسن زاده آملی و روسای دو قوه است.

آقای روحانی همچنین از خطه مازندران به عنوان سرزمین ورزشکاران و قهرمانان یاد کرد و گفت: قهرمانان این خطه در 22 رشته صاحب 333 مدال بوده اند و پایتخت کشتی ایران جویبار نیز در این خطه است .

وی همچنین با اشاره به اجرای قطعه هنری از سوی تعدادی از نوجوانان و جوانان مازندرانی گفت: این قطعه هنری که توام با کار و فعالیت است نشان از نشاط و سرزندگی در این منطقه دارد.

رئیس جمهور: دولت به وظایف سیاسی خود در قبال فاجعه منا عمل می کند

رئیس جمهور با اشاره به تعداد کشته شدگان استان مازنداران درحادثه غمبار منا گفت: این استان از جمله استان هایی بود که تعداد زیادی از حجاجش در حادثه منا کشته شدند.

آقای روحانی در ادامه سخنان خود در جمع مردم استان مازندران افزود: گرچه آنهایی که رفتند به وصال حق رسیدند و در سرزمین حرم و در شرایط بسیار سخت ، جان به جان آفرین تسلیم کردند اما آنها پاداش شان را از حق تعالی با بهشت جاودان خواهند گرفت.

وی با اشاره به همدلی،‌همدردی و همنوایی ملت با خانواده های جانباختگان حادثه منا گفت: همه مردم ما با خانواده این جانباختگان عزیز کشور و همه کشورهای اسلامی که مانند ایران مفقودان زیادی دارند همدردی می کنند.

دکتر روحانی افزود: تلاش مردم ما، موضع گیری قاطعانه رهبر معظم انقلاب و تلاش دولتمردان در این حادثه قابل تقدیر است.

رئیس جمهور با اشاره به وظیفه دولت در این خصوص اظهار داشت: وظیفه دولت هم در قبال خانواده این عزیزان و هم برای روشن شدن ابعاد این حادثه تمام نشده و قطعا در تلاش است تا هر چه سریعتر به وظایف سیاسی و دیپلماتیک خود در این زمینه عمل کند.

وی افزود: ما در آستانه ماه شهادت، دلاوری، ماه سالار شهیدان و ماهی هستیم که انقلاب عزیزمان را از آن به دست آورده ایم.

ْآقای روحانی گفت: ما پیروزی مان را از این فرهنگ انقلابی به دست آورده ایم، فرهنگی که می تواند حامی و راهنمای ملت باشد و آن فرهنگ مصباح هدایت است ؛ ان الحسین مصباح الهدی و سفینة النجاه.

رئیس جمهور ابراز امیدواری کرد ان شاالله امام حسین (ع) کشتی نجات ما در این دنیا و آخرت خواهد بود.

رئیس جمهور: تصویب کلیات طرح برجام طبق خواست ملت ایران بود

رئیس جمهور از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به پاس تصویب کلیات طرح برجام در جلسه دیروز مجلس قدردانی کرد و گفت : تصویب این طرح ، طبق خواست ملت ایران بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، آقای روحانی در ادامه سخنان خود در جمع مردم استان مازندران افزود:‌ ما در فضای نو و جدیدی با همت مردان و زنان کشورمان و با همت دیپلمات هایمان قدم گذاشتیم و توانستیم به همه جهانیان بگوییم که همانطور که در دفاع مقدس توانستیم از حق ملت ایران با ایثار ، استقامت و ایستادگی دفاع کنیم امروز هم توانستیم با زبان منطق و دیپلماسی در برابر قدرت های جهان ایستادگی و استقامت کنیم .

وی گفت : این ملت بزرگ توانست به توافقی غرورآفرین با قدرت های جهان و سازمان ملل و شورای امنیت برسد .

رئیس جمهور افزود : این برای ما افتخار است که توانستیم با قدرت ، شورای امنیتی را که قطعنامه های ناحق ، ظالمانه و غلط علیه ملت ما تصویب می کرد ، وادار کنیم که قطعنامه های قبلی اش را ملغی کند و این استقامت ملت ایران بود که باعث شد آنها حقوق ما را به رسمیت بشناسند .

آقای روحانی گفت : از رهبر معظم انقلاب هم به سبب حمایت هایشان از روز نخست تا پایان این توافق تقدیر و تشکر می کنیم و البته نیازمند حمایت ایشان در مسیر راه تا اهداف بلندمان خواهیم بود.

وی افزود : از ملت بزرگ ایران و مسئولان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز به سبب حمایتهایشان تشکر می کنم.

رئیس جمهور گفت : نمایندگان مجلس شورای اسلامی در عمل ارزشمند و تاریخی شان در جلسه دیروز مجلس ، کلیات طرح برجام را که طبق خواست ملت ایران بود ، تصویب کردند که جای تشکر دارد.

رئیس جمهور: ما امروز در فرصت پسا برجام هستیم و نیاز به اتحاد و همدلی داریم

رئیس جمهور با بیان اینکه ما همه کشور را از آنِ  مردم بزرگ ایران می دانیم گفت: این مردم نظراتشان و اراده شان و مسیری را که از روز اول در انقلاب و دفاع مقدس انتخاب کردند ادامه می دهند.

 آقای روحانی در ادامه سخنان خود در جمع مردم استان مازندران افزود: امروز ملت ما به تعامل قدرتمند با نرمش قهرمانانه در برابر دنیا پرداخته است.

وی گفت: ما امروز در فرصت پسا برجام و بعد از توافق غرورآفرین هستیم و نیاز به اتحاد، انسجام و همدلی داریم.

رئیس جمهور تصریح کرد : اگر توانستیم در برابر دنیا به توفیقات بزرگ دست یابیم به خاطر درایت رهبری، ایستادگی ملت ایران و دیپلماتهای غیور و کاردان، در صحنه مقابله با دنیا بوده است.

وی افزود: ‌تاریخ به ما خواهد گفت که ملت ایران در این مقطع تاریخی چه کار عظیم و بزرگی را به ثمر رسانده است.

دکتر روحانی اضافه کرد: شما در تاریخ ببینید؛ کجا بوده که کشوری را شورای امنیت و قدرت های جهان به فصل  هفتم منشور سازمان ملل ببرد و در مسیر خطرناک تحریم و فشار و جنگ  قرار دهد اما این ملت به تنهایی با منطق و استدلال و انسجام و ایستادگی و با تکیه به مردم غیور و نیروهای مسلح و جوانان شجاع و همه اقوام کشور اعم از شیعه و سنی،‌ کرد، بلوچ  و ترکمن، عرب و لر توانست یکپارچه بایستد و از این شرایط خارج شود. ادامه دارد....


دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن