تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):حريص از دو خصلت محروم شده و در نتيجه دو خصلت را با خود دارد: از قناعت محروم است و در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805523116




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شوراياران بافت‌هاي فرسوده را جدي بگيرند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ مهر ۱۳۹۴ (۱۱:۴۱ق.ظ)
رئيس کميته حمل‌ونقل شوراي شهر تهران: شوراياران بافت‌هاي فرسوده را جدي بگيرند موج - رئيس کميته حمل‌ونقل و ترافيک شوراي اسلامي شهر تهران، در بازديد از نواحي و محلات مختلف منطقه ۸، از شوراياران خواست موضوع بافت‌هاي فرسوده را جدي بگيرند و مشکلات را با مديرت شهري مطرح کنند.
به گزارش خبرگزاري موج، محسن سرخو، رئيس کميته حمل‌ونقل و ترافيک شوراي اسلامي شهر تهران، در بازديد از نواحي و محلات مختلف منطقه ۸، گفت: شوراياران بايد به صورت جدي بحث بافت فرسوده را پيگيري کرده و به نتيجه برسانند تا در مواقع بحراني و بروز حوادث غير مترقبه مانند؛ زلزله آسيب‌هاي کمتري را متحمل شويم و همچنين امداد رساني به حادثه ديدگان هم به سهولت انجام شود.
به گفته وي، سياست کلي و کلان در بحث حمل‌ونقل و ترافيک، آموزش صحيح شهروندان و کار فرهنگي در راستاي استفاده بهينه از وسايل حمل‌ونقل عمومي مانند مترو و اتوبوس است که اين امر منتج به کاهش ترافيک و سهولت تردد و همچنين کاهش نياز به پارکينگ‌هاي حاشيه خياباني مي‌شود.
رئيس کميته حمل‌ونقل و ترافيک شوراي اسلامي شهر تهران با اشاره به اهميت منطقه ۸ با توجه به فرهنگ، وسعت، تعداد جمعيت و خانوارهاي ساکن در آن، گفت: چندين شريان اصلي کلان‌شهر تهران اعم از شرق به غرب و شمال به جنوب از اين منطقه يا از حاشيه آن مي‌گذرد.
سرخو همچنين احداث محله‌هاي تهرانپارس و نارمک را در گذشته بر اساس شبکه‌هاي نوين و شطرنجي دانست تا اين مدل الگويي براي کلان‌شهرهاي ديگر شود، اما؛ به دليل نامعلوم محقق نشد.
وي تصريح کرد: احداث اتوبان‌ها و بزرگراه‌ها داراي مزايايي براي شهرها و محلات هستند، اما؛ بحث گسست در محلات نقطه مقابل آن است که بايد با اتخاذ تمهيدات و راهکارهاي مناسب و سنجيده و همچنين فضاسازي مناسب اين ارتباط اجتماعي بين محلات را دوباره احيا کرد.
همچنين بهمن نوري شهردار منطقه ۸ در ادامه گفت: با اشاره به اين که منطقه ۸ از جهات مختلف نظير اجتماع‌پذيري و همچنين اجراي طرح‌هاي نوين در حوزه شهرسازي در مناطق نارمک و تهرانپارس، با ديگر مناطق متفاوت است.
وي افزود: دبير دبيران شوراياري محلات ۱۳ گانه منطقه، به عنوان نماينده در جلسه شوراي معاونين حضور خواهند داشت تا از نزديک در جريان کارها و اقدامات مديريت شهري قرار گيرد و با تعامل و همفکري گام‌هاي مثبتي در پيشبرد اهداف منطقه‌اي برداشته شود.
نوري ضمن اشاره به اينکه منطقه ۸ در مباحث شهري مانند نگهداشت شهر، پروژه خط سفيد، آسمان آبي و زمين پاک و همچنين استفاده همگاني از دوچرخه، از سوي مديريت کلان‌شهر تهران به عنوان پايلوت انتخاب شده، متذکر شد: تمامي اين اتفاقات نتيجهٔ سعه صدر و پشتوانه ايماني قوي تمامي مديران و پرسنل است که همگي، دلسوزانه و با پشتکار فراوان مشغول فعاليت بوده‌اند تا رضايت شهروندان حاصل شود.
وي همچنين به بازديدهاي ميداني هفتگي از محلات در خصوص رفع مشکلات و معضلات شهري در منطقه ۸ اشاره داشت و گفت: اين بازديدها فرمايشي نيستند و بر اساس اين بازديدها مشکلات و معضلات محلات در مقياس ۱، ۱ احصا و با تدابير ويژه در راستاي حل آن‌ها تصميمات مقتضي اتخاذ مي‌شود.
نوري در ادامه اشاره‌اي نيز به پروژه در حال احداث امام علي (ع) و همچنين گره ترافيکي موجود در مسير شرق به غرب جانبازان داشت و عنوان کرد: طرح مصوب، با صرف کمترين هزينه و زمان مشکلات مذکور را برطرف خواهد نمود.
پس از پايان اين جلسه نيز از پروژه‌هاي شاخص منطقه مانند پايانه علم و صنعت، زورخانه علي بن ابي‌طالب (ع) و مجموعه ورزشي آزادگان بازديد به عمل آمد تا روند پيشرفت امور در اين پروژه‌ها مورد بازبيني قرار گيرد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن