تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فضیلت خواندن نماز در اول وقت نسبت به تأ خیر انداختن آن، مثل فضیلت آخرت بر دنیاست....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819904985




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رشد 9 درصدي گردشگران تابستاني به سواحل مازندران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ مهر ۱۳۹۴ (۱۱:۲۳ق.ظ)
رشد 9 درصدي گردشگران تابستاني به سواحل مازندران موج - مدير کل اداره ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان مازندران اظهار داشت: بر اساس آمار نهايي اعلام شده مشخص شد در مجموع 21 ميليون و 900 هزار نفر در ايام تابستان امسال در استان مازندران اقامت شبانه داشته‌اند.
به گزارش خبرگزاري موج، ورود گردشگران تابستاني به سواحل استان مازندران در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته با افزايش 9 درصدي همراه بوده است.
دلاور بزرگ نيا گفت: تمام اين گردشگران از نوار ساحلي و درياي مازندران بازديد داشته‌اند که همين امر رشد 9 درصدي ورود گردشگران تابستاني به سواحل و درياي مازندران در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته را نشان مي دهد که آمار قابل قبولي است.
اين مقام مسوول در استان مازندران افزود: همچنين آمارها حاکي از کاهش چشمگير ميزان غرق شدگي گردشگران در آب‌هاي استان در مقايسه با سال گذشته است.
مدير کل اداره ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان مازندران، دليل اين امر را ارتقاي کيفي طرح‌هاي سالم سازي دريا و همچنين افزايش تعداد ناجيان غريق با امکانات مناسب دانست.
به گفته بزرگ نيا، با مساعدت مالي وزارت کشور امسال بسياري از طرح‌هاي سالم سازي به امکانات لازم تجهيز شدند که اين باعث رضايت بيش از پيش مسافران تابستاني شده بود.
مدير کل اداره ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان مازندران تصريح کرد: امسال علاوه بر حضور گردشگران در سواحل و دريا شاهد حضور آنها در ساير نقاط استان بوديم.
وي خاطرنشان ساخت: توسعه گردشگري آبي در درياچه‌هاي پشت سدها و رودخانه‌هاي پرآب استان در دستور کار اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان قرار دارد به همين منظور هم اکنون گروه مهندسين مشاور در حال تهيه طرح مطالعاتي براي ايجاد امکانات گردشگري در اين مناطق هستند.
وي متذکر شد: در تابستان امسال بازديد گردشگران از مراکز فرهنگي و تاريخي استان با افزايش بسيار چشمگيري همراه بود.
اين مقام مسوول در استان مازندران همچنين افزود: با وجود اينکه همواره مهم‌ترين جاذبه گردشگري استان مازندران دريا بوده است اما هم اکنون شاهد اين هستيم که گردشگري در ساير بخش‌هاي استان مازندران در حال شکل گيري است.
وي در ادامه اظهار داشت: تابستان امسال شاهد رونق روستاگردي و جنگل گردي در سراسر استان مازندران بوديم.
به گفته وي اقامت شبانه در خانه‌هاي روستايي در قالب طرح کاشانه مسافر بسيار مورد استقبال گردشگران قرار گرفته بود.
مدير کل اداره ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان مازندران عنوان کرد: با وجود رونق گردشگري در استان مازندران اما به خوبي به اين امر واقف هستيم که هنوز نتوانسته‌ايم بهره گيري مدرن از اقتصاد گردشگري در استان مازندران داشته باشيم.
وي گفت: به همين منظور در صدد هستيم تا با ايجاد پروژه‌هاي جديد گردشگري در راستاي اعتلاي هر چه بيشتر صنعت گردشگري مازندران مطابق با استانداردهاي روز دنيا گام برداريم.
بزرگ نيا عنوان کرد: يکي از مهم‌ترين اقدامات در اين راستا توسعه گردشگري سلامت در استان مازندران است که اميدواريم به زودي شاهد تحقق نتايج اين پروژه باشيم.
اين مقام مسوول در استان مازندران اذعان داشت: با اقدامات در حال انجام تلاش مي شود تا با بهر ه گيري کامل از تمام پتانسيل‌هاي گردشگري استان مازندران، جهت جذب گردشگران بهره مند شويم.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن