تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819539873




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روسیه قصد انجام عملیات زمینی را در سوریه ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزی خبر: ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در گفتگو با شبکه اول تلویزیون این کشور اعلام کرد مسکو عملیات زمینی در سوریه انجام نخواهد داد.
به گزارش مونیتورینگخبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اینترنتی د نیوز ؛ رئیس جمهوری روسیه اعلام کرد روسیه نیروی زمینی در سوریه مستقر نخواهد کرد، جایی که این کشور در حال انجام حملات هوایی علیه اهدافی است که به گفته مقامات کرملین مواضع (گروه تکفیری صهیونیستی) داعش هستند.
پوتین گفت: «ما قصد نداریم این کار را انجام دهیم (عملیات زمینی در سوریه انجام دهیم) و دوستان سوری ما از این موضوع اطلاع دارند.»
پوتین ماه گذشته و با تأیید پارلمان روسیه عملیات هوایی در کشور جنگ زده سوریه را آغاز کرد اما مقامات روسیه همواره این موضوع را رد کرده اند که نیروی زمینی به سوریه اعزام خواهند کرد.
روسیه با استفاده از جنگنده های مدرن و هواپیماهای قدیمی مربوط به دوران شوروی مراکز فرماندهی و اردوگاه های آموزشی آنهایی را که می گوید «تروریست های» افراطی هستند، بمباران کرده است و با این حملات از تهاجمی زمینی نیروهای بشار اسد رئیس جمهور سوریه حمایت می کند.
پوتین اعلام کرد هدف روسیه از انجام این عملیات «تثبیت مقامات مشروع سوریه و ایجاد شرایطی برای یافتن یک راهکار سیاسی در این کشور است.»
او درباره ... [ مشاهده متن کامل خبر در واحد مرکزی خبر ]
روسیه قصد انجام عملیات زمینی را در سوریه ندارد






دوشنبه ، ۲۰مهر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزی خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن