تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814727093




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اوباما: بعید است که ترامپ رئیس جمهور آمریکا شود


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزی خبر: تهران / خبرگزاری صدا و سیما/ سیاسی 1394/07/20
باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا، تاکید کرد احتمال این که دونالد ترامپ، میلیارد جمهوری خواه نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا یک روز به کاخ سفید راه پیدا کند، بسیار کم است.
باراک اوباما تصریح کرد دونالد ترامپ در عرصه تلویزیون واقع نما télé-réalité بازیگر خوبی است که توانسته است از برخی واقعیت های موجود در داخل حزب جمهوری خواه به نفع خود استفاده کند اما احتمال کمی وجود دارد که بتواند یک روز به عنوان رئیس جمهور آمریکا وارد کاخ سفید شود.
اوباما که در مصاحبه با شبکه سی بی اس آمریکا سخن می گفت، افزود دونالد ترامپ به عنوان یکی از نامزدهای انتخابات درون حزبی جمهوری خواهان خیلی تلاش می کند که نگاهها را به سمت خود جلب کند این در حالی است که حزب جمهوری خواه واقعا مشخص نکرده است که از چه چیز حمایت و چه چیزی را رد می کند.
دونالد ترامپ ثروت هنگفت خود را از سرمایه گذاری و فعالیت در بخش غیرمنقول آمریکا به دست آورده است. وی صاحب سازمان بزرگ میس یونیورس است و در تلویزیون نیز فعالیت می کند.
نتایج نظرسنجی هایی که اخیرا در آمریکا صورت گرفته حاکی از آن ... [ مشاهده متن کامل خبر در واحد مرکزی خبر ]

دوشنبه ، ۲۰مهر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزی خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن