تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ ات گفته شود، درباره ديگران مگوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798451274




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازتاب گسترده سخنان عجیب یک نماینده/ کدام نماینده می‌خواهد صالحی را در رآکتور اراک دفن کند؟!


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
صالحی بازتاب گسترده سخنان عجیب یک نماینده/ کدام نماینده می‌خواهد صالحی را در رآکتور اراک دفن کند؟!

در جلسه دیروز مجلس؛
بازتاب گسترده سخنان عجیب یک نماینده/ کدام نماینده می‌خواهد صالحی را در رآکتور اراک دفن کند؟!
تهدید علی اکبر صالحی به مرگ از سوی یکی از نمایندگان تهران، بازتاب زیادی در رسانه ها داشت.



به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، دکتر علی اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان، در جلسه دیروز مجلس از تهدید به کشته شدن توسط یکی از نمایندگان مجلس خبر داد. این اظهارات با جنجال همراه شد.     صالحی در جلسه تصویب طرح یک فوریتی برجام در مجلس شورای اسلامی گفت: «الان یک برادر عزیزی آمده اینجا و با قسم جلاله می گوید که شما را می‌کشیم و در رآکتور اراک رویتان سیمان می ریزیم. آیا این نحوه صحبت برای کسانی است که می‌خواهند خدمت به نظام بکنند و بگویند سیمان روی شما می‌ریزیم و در قلب راکتور اراک دفنتان می‌کنیم؟»     بازتاب گسترده این خبر در رسانه‌های فارسی زبان غرب:

  

 

  

  کدام نماینده، صالحی را تهدید به مرگ کرد؟   یک عضو فراکسیون رهروان ولایت در تشریح حاشیه جلسه علنی امروز در هنگام صحبت‌های علی اکبر صالحی گفت: روح الله حسینیان، آقای صالحی را تهدید کرد که اگر برجام به فرجام برسد،‌ سیمان رویش می‌ریزیم و او را می‌کشیم.     کمال الدین پیرموذن گفت: امروز در جلسه علنی آقای حسینیان پیش آقای صالحی رفت و با کمال تاسف گفت که اگر برجام به فرجام برسد تو را می‌کشیم و سیمان رویت می‌ریزیم. در واقع حسینیان صالحی را تهدید کرده است.
 
 
 
وی ادامه داد: در همان زمان بنده پیش آقای صالحی رفتم و ایشان گفت که حسینیان او را تهدید کرده و می‌خواهد روشن‌گری کند چون ایشان از آن بید‌ها نیست که با چنین بادهایی بلرزد.
 
 
 
پیرموذن با بیان اینکه صالحی تا انتهای جلسه علنی مورد تهدید برخی از نمایندگان قرار گرفت گفت: بیشترین تهدید و شلوغی از سوی حسینیان بود که بعد از روشنگری آقای صالحی برخی از نمایندگان به خصوص نبویان و زارع زاده با تجمع جلوی تریبون فریاد می‌کشیدند که بنده به همراه جلالی و فتاحی برای مراقبت از صالحی کنار او ایستاده بودیم.
 
 
 



 
 
بی بی سی با پوشش این جنجال نوشت: بعد از این اظهارات چند نفر از نمایندگان منتقد مجلس از جای خود برخاستند و با فریاد آقای صالحی را "دروغ‌گو" خواندند.     مجید انصاری، معاون پارلمانی رییس جمهوری ایران با تأیید تهدید آقای صالحی گفت که بعضی از نمایندگان، محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه و علی‌اکبر صالحی را "تهدید به اعدام کردند و گفتند ما شما را اعدام می کنیم و در رآکتور اراک دفن می کنیم و رویتان سیمان می ریزیم".     بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران پس از اظهارات صالحی گفت: «هنوز فکر می‌کنم در خواب هستم که یک نماینده مجلس شورای اسلامی بیاید و در حالی که یکی از مهم‌ترین موضوعات ملی در حال بررسی است، یک مقام مهم کشور را تهدید به کشتن کند و بعد هم بگوید که فلان جا می‌بریمتان و بتن رویتان می‌ریزیم».
 
 



 
 
 
سید عباس عراقچی، عضو تیم مذاکره کننده هسته‌ای با حضور در همایشی در پاسخ به سوال خبرنگاری که از وی پرسید شما را امروز در مجلس تهدید به کشتن و یا ریختن سیمان رویتان نکردند؟ گفت: فکر نمی‌کنم نماینده محترمی که چنین جمله‌ای گفتند قصد جدی داشتند البته حالت‌شان جدی بود.
 
 
 
خبرنگار به عراقچی گفت این ادبیات در شان مجلس است؟ که معاون ظریف پاسخ داد: من از شما عذرخواهی می‌کنم.این عضو تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آقای زاکانی امروز در مجلس اعلام کرد شما در کمیسیون برجام در پاسخ به این که در صورتی که ایران بخواهد در رابطه با برجام به جایی شکایت کند آن‌جا کجاست؛ شما گفته‌اید باید به خدا پناه ببریم؟ اظهار کرد: من چنین حرفی در کمیسیون برجام نزده‌ام و از این حرفی که آقای زاکانی زدند به خدا پناه می‌برم.
 
 
 
از سوی دیگر، ابوذر ندیمی، نماینده لاهیجان در گفت و گو با خبرنگاران گفت که من با آقای حسینیان صحبت کردم و او گفت که من از روی شوخی و مزاح و مطایبه این حرف را به آقای صالحی زدم اما او این حرف را جدی گرفت.
 
 
 
 
444
 




۲۰/۰۷/۱۳۹۴ - ۰۷:۱۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن