تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كه بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را با اعتقاد و دوستى محمد و آل پاكش و با تسليم در ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813038695




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آگرو: دوست دارم زير نظر گوارديولا بازي کنم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ مهر ۱۳۹۴ (۱۵:۳۵ب.ظ)
آگرو: دوست دارم زير نظر گوارديولا بازي کنم موج-مهاجم آرژانتيني منچسترسيتي از علاقه‌اش براي بازي زير نظر سرمربي کنوني بايرن مونيخ گفت.
به گزارش خبرگزاري موج، در حالي که در اين تابستان مانوئل پيگريني، قرارداد خود را با منچسترسيتي براي يک فصل ديگر و تا پايان ماه ژوئن سال ۲۰۱۷ تمديد کرد، همچنان شايعاتي مطرح مي‌شود که اگر سرمربي شيليايي صدرنشين فعلي ليگ برتر نتواند اين فصل جامي را براي من‌سيتي به ارمغان بياورد، از اين تيم کنار گذاشته خواهد شد. برخي حتي پا را فراتر گذاشته و گفته‌اند پپ گوارديولا با منچسترسيتي به توافق ضمني رسيده است و در تابستان آينده روي نيمکت اين تيم خواهد نشست.
سرخيو آگرو که در جريان شکست ۲بر صفر خانگي تيم ملي فوتبال آرژانتين مقابل اکوادور در چارچوب رقابت‌هاي مرحله انتخابي جام جهاني ۲۰۱۸ روسيه، از ناحيه همسترينگ پاي چپ دچار آسيب‌ديدگي درجه دو شد و به مدت يک ماه از ميادين به دور خواهد بود، در تازه‌ترين اظهارنظرش گفت: دوست دارم در آينده زيرنظر پپ گوارديولا بازي کنم، چون او مربي بزرگي است. حالا هم از اينکه زيرنظر مانوئل پيگريني بازي مي‌کنم، خيلي خوشحالم.
مهاجم ۲۷ ساله منچسترسيتي که چهار سال ديگر با اين تيم انگليسي قرارداد دارد، به دليل مصدوميت دربي منچستر را که قرار است در تاريخ ۲۵ اکتبر ۲۰۱۵ (۳ آبان) در ورزشگاه اولدترافورد برگزار شود، از دست خواهد داد.
آگرو همچنين در ديدارهاي منچسترسيتي مقابل تيم‌هاي بورنموث، سويا (رفت و برگشت در مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا)، نوريچ‌سيتي، کريستال‌پالاس و استون‌ويلا غايب خواهد بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن