تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند متعال، به بنده اش در هر روز نصيحتى عرضه مى كند، كه اگر بپذيرد، خوشبخت و اگر ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814725356




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيگريني: شک ندارم از تماشاي بازي آگروي آماده همه لذت مي‌برند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ مهر ۱۳۹۴ (۱۲:۷ب.ظ)
پيگريني: شک ندارم از تماشاي بازي آگروي آماده همه لذت مي‌برند موج-سرمربي تيم فوتبال منچسترسيتي از عملکرد مهاجم آرژانتيني تيمش در بازي برابر نيوکاسل تمجيد ويژه‌اي به عمل آورد و او را بازيکني تأثيرگذار دانست.
به گزارش خبرگزاري موج، مانوئل پيگريني پس از پيروزي خانگي قاطع تيمش برابر نيوکاسل که در آن راه‌راه‌پوشان تين سايد را با تحميل شکست 6 بر يک تحقير کردند، اول از همه به تمجيد از سرخيو آگرو پرداخت، چرا که اين مهاجم آرژانتيني با پنج گل خود بيشترين سهم را در پيروزي تيمش داشت.
آگرو که به تازگي از بند مصدوميت رها شده است و حتي در اواخر نيمه اول بازي نيز مصدوم شده بود، خودش را در اين فصل از ليگ برتر شش گله کرد و منچسترسيتي را صدرنشين جدول.
پيگريني در پايان بازي اظهار داشت: براي آگرو واقعاً خوشحال هستيم. او هميشه بازيکني است که تأثيرگذار ظاهر مي‌شود، اما در چند بازي‌هاي اخير او موقعيت‌‌هايي را از دست داده است. ديدن او در چنين سطح بالايي، نه فقط براي من بلکه براي همه خوشحال‌کننده و لذت‌بخش است و از اين بابت مطمئنم. آگرو در استفاده از موقعيت‌هايي که به دست مي‌آورد، خونسردانه عمل مي‌کند. او هر سال دارد نشان مي‌دهد که چه کارهايي از دستش برمي‌آيد. پارسال او در ليگ برتر بهترين گلزن بود و فصل قبل از آنهم هم در قهرماني‌ ما تأثيرگذار.
من‌سيتي در شرايطي موفق به شکست نيوکاسل شد که به خاطر شکست سنگين (4 بر يک) هفته گذشته‌اش در خانه تاتنهام و پيش از آن باخت خانگي برابر وستهام به شدت تحت فشار قرار داشت. آبي‌پوشان شهر منچستر که وينسنت کمپاني، کاپيتان بلژيکي خود را هم به دليل مصدوميت در اختيار نداشتند، در دقيقه 18 از نيوکاسل عقب افتادند و تا دقيقه 42 که آگرو اولين گلش را به ثمر رساند، تيم شکست خورده ميدان بودند. در دقايق پاياني نيمه اول، زماني که آگرو آسيب ديد به نظر مي‌رسد دردسرهاي ميزبان بيشتر هم خواهد شد، اما مداوايي که بين دو نيمه روي او صورت گرفت جواب داد و مهاجم آرژانتيني طوفاني‌تر از نيمه اول کارش را ادامه داد و چهار گل ديگر به ثمر رساند.
پيگريني در اين خصوص عنوان کرد: مداوايي که روي سرخيو صورت گرفت، بايد خوب بوده باشد.
با وجود در اوج بودن آگرو، پيگريني او را در دقيقه 66 از ميدان بيرون آورد و ويلفرد بوني را به جاي وي در ترکيب قرار داد. سرمربي شيليايي من‌سيتي در اين خصوص گفت: اين يک تصميم محتاطانه بود. آگرو از ناحيه همسترينگ ضربه خورده بود و به همين دليل 100 درصد آماده نبود.
يکي ديگر از تصميمات جالب توجه پيگريني در اين بازي تعويض رحيم استرلينگ، بين دو نيمه با خسوس ناواس تعويض شد. پيگريني در پاسخ به اين سؤال که آيا مهاجم انگليسي تيمش مصدوم بوده است، تأکيد کرد: خير، رحيم مصدوم نبود. او تعويض شد، چون من فکر مي‌کردم که ما به راه ديگري براي نفوذ به خط دفاعي حريف نياز داريم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن