تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):همه خوبى‏ها و بدى‏ها در مقابل توست و هرگز خوبى و بدى واقعى را جز در آخرت نمى‏بينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805783150




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح برجام مي‌تواند منافع ملي ما را حفظ کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ مهر ۱۳۹۴ (۱۳:۵۳ب.ظ)
اظهارات بروجردي در موافقت با کليات طرح برجام: طرح برجام مي‌تواند منافع ملي ما را حفظ کند موج- علاءالدين بروجردي در دفاع از کليات طرح اجراي برجام گفت که اين طرح منافع ملي را حفظ خواهد کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، علاءالدين بروجردي عنوان کرد: بارها عرض کردم که موضوع هسته‌اي، امنيت ملي و دفاع، اولين لازمه است. به همين دليل هم ساختار شوراي عالي امنيت ملي هميشه مبنا بوده و بر روند دو و 10 سال گذشته حاکم بوده است.
بروجردي همچنين بيان کرد: در مجلس هم کميسيون برجام کار طاقت فرسايي انجام داد که از ايشان سپاس ويژه دارم. منتها در خود کميسيون هم بارها بحث شد که دادن طرح مجزا کار کميسيون است. زماني که طرح مي‌خواست بررسي شود بر اساس تأکيد رهبري که دودستگي ايجاد نشود 4 تن از اصولگرايان و 3 نفر از فراکسيون رهروان ولايت حضور پيدا کردند.
وي افزود: در تمام بندها برخلاف برخي از تعابير که مي‌گويد اين طرح يک نصيحت تام است، دولت لازم و مکلف به اجراي آن است. يعني هم تکليف هست و هم الزام وقتي تبديل به قانون مي‌شود دولت مکلف است آن را اجرا کند.
اين نماينده مجلس خاطرنشان کرد: همه دوستان از ابتدا اين دغدغه را داشته‌اند. اگر هم با حدت و شدت صحبت مي‌کنند به دليل همين احساس مسووليت است. در بازديدي که از مرکز رآکتور اراک داشتيم عرض کردم که ما متخصص هسته‌اي نيستيم ولي وقتي به اين مرکز مي‌رويم نظر سازنده رآکتور را بپذيريم. ايشان گفتند که در توليد راديودارو به دوبرابر رسيديم. ايشان مسائل متعددي را مطرح کردند و در انتها گفتند در اين طرح برد- برد کرده‌ايم.
بروجردي ادامه داد: از ايشان پرسيدم اگر بخواهند بازي در بياورند ما چه کار مي‌توانيم بکنيم؟ ايشان گفتند مي‌توانيم آنچه را که کار کرده‌ايم ظرف 6 ماه با تغييرات بياوريم و نو آن را ظرف مدت دو سال بسازيم.
وي تأکيد کرد: آمريکا در موارد مختلف فهميده که نمي‌توانند با ملت ايران شوخي کنند. آنچه اتفاق مي‌افتد بر اثر نظر کساني که متخصص هستند اين طرح مي‌تواند منافع ملي ما را حفظ کند. با توجه به نکاتي که در بندهاي 2 و 3 اين طرح تأکيد شده اگر نخواهند همکاري لازم را انجام بدهند دولت موظف است تعهدات را متوقف کند.
وي افزود: ما مي‌توانيم فعاليت‌هاي هسته‌اي را به گونه‌اي سامان بدهيم که در دو سال به 190 هزار سو برسيم. بعضي از دوستان مي‌گويند نمي‌توانيم اما «نمي‌توانيم» در فرهنگ جمهوري اسلامي ايران وجود ندارد.
بروجردي گفت: ما به اين دليل در مذاکرات از موضع قدرت سخن گفتيم که پشتوانه ملت بزرگ و در رأس آن مقام معظم رهبري را در اختيار داشتيم. ترديد نداريم که آمريکايي‌ها نمي‌توانند با اين نظام و تصميم‌گيري‌هاي آن بازي کنند. ما خواهيم توانست و نشانه آن دو رآکتور 1000 مگاواتي است که تصويب شده است.
وي خاطرنشان کرد: ما بر اساس واقع‌گرايي و خرد جمعي در يک مصاف نابرابر توانستيم شاکله‌اي را ايجاد کنيم که از درون آن منافع ملي ما محقق مي‌شود. اگر بخواهند به تعهدات خود عمل نکنند ما به سرعت و بدون محدوديت گام‌هاي بلندي در عرصه صلح‌آميز برخواهيم داشت که آمريکا و هم‌پيمانانش پشيمان خواهند شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن