تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به احترام پدر و معلمت از جای برخیز هرچند فرمان روا باشی.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820293666




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ميهايلوويچ با سيستم 2-4-4 به مصاف تورينو خواهد رفت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ مهر ۱۳۹۴ (۱۴:۱۱ب.ظ)
ميهايلوويچ با سيستم 2-4-4 به مصاف تورينو خواهد رفت موج-سينيشا ميهايلوويچ قصد دارد در ديدار مقابل تورينو از سيستم 2-4-4 استفاده کند.
به گزارش خبرگزاري موج، سينيشا ميهايلوويچ پس از تجربه موفق استفاده از سيستم 2-4-4 که منجر به پيروزي 3-0 مقابل مونتزا طي يک ديدار دوستانه در اواسط هفته گذشته شد، قصد دارد در ديدار مقابل تورينو نيز از اين سيستم استفاده کند.
سينيشا ميهايلوويچ سرمربي ميلان که تا اينجاي فصل از سيستم 1-2-3-4 استفاده نموده و نتايجي ضعيف به همراه داشته است، قصد دارد با تغيير سيستم به مصاف تورينو رود.
اين تغيير سيستم بدين معني است که ميلان بدون هافبک بازيساز وارد ميدان خواهد شد، پستي که معمولا کيسوکه هوندا و جاکومو بوناونتورا ايفاي نقش مي کردند. در سيستم جديد به نظر مي رسد بوناونتورا در سمت چپ به ميدان رود و از بين يوراي کوچکا و آلسيو چرچي يک نفر در سمت راست به کار گرفته شوند.
غيبت ماريو بالوتلي تنها خبر نااميدکننده براي هواداران روسونري است. اين مهاجم 25 ساله به دليل کشاله ران بعيد است بتواند در مقابل گراناتا به ميدان رود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن