تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را برطرف مى كند و باعث پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820814424




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزايش زمان کلاس تربيت‌بدني به دليل فقر حرکتي دانش‌آموزان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ مهر ۱۳۹۴ (۱۴:۱۰ب.ظ)
معاون تربيت بدني آموزش و پرورش استان قم خبر داد: افزايش زمان کلاس تربيت‌بدني به دليل فقر حرکتي دانش‌آموزان موج - قم- معاون تربيت بدني و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان قم گفت: به دليل فقر حرکتي دانش‌آموزان بعضا زمان کلاس تربيت‌بدني را به چهار ساعت افزايش داديم.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، معاون تربيت بدني و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان قم در نخستين جلسه شوراي ورزش همگاني استان قم که در سالن امام جواد استانداري قم برگزار شد، گفت: دانش آموزان در همه فضاهاي ورزشي که در اختيارمان قرار گرفته است به ورزش کردن مي‌پردازند و کاري غير از اين انجام نمي‌دهند. ما بايد به دنبال فضاي ورزشي جديدي باشيم تا مردم را به آن اماکن دعوت کنيم.
وي ادامه داد: در طرح توسعه ورزش همگاني اداره کل ورزش و جوانان استان قم آمده است در همه روزها دو ساعت در صبح و دو ساعت در عصر سالن‌هاي ورزشي در اختيار مردم قرار گيرد اما بايد توجه داشت عمده فضاهاي ورزشي ما براي اجراي دو ساعت درس تربيت بدني دانش‌آموزان است که اولويت ما نيز توجه به ورزش آنها خواهد بود.
مجتبي رمضان‌بيگي با بيان اينکه در طول هفته از ساعت 7 و 30 دقيقه تا 18 سالن‌هاي ورزشي در اختيار دروس تربيت بدني دانش‌آموزان است گفت: بايد در طرح توسعه ورزش همگاني مشخص شود اماکن ورزشي چه ساعاتي در اختيار مردم قرار گيرد چون ما در بيشتر ساعات سالن‌ها را به دانش‌آموزان اختصاص داده‌ايم.
وي تصريح کرد: اداره کل آموزش و پرورش قريب به 90 سالن ورزشي در اختيار دارد که همه آنها بيمه مسووليت مدني است و زمان آن از ساعت 7:30 آغاز مي‌شود.
رمضان‌بيگي با اشاره به طرح ملي المپياد ورزشي درون مدارس گفت: استان قم 220 هزار دانش‌آموز دارد که در اين طرح حدود 60 هزار نفر زيرپوشش قرار مي‌گيرند که سال گذشته اين تعداد 30 هزار نفر بود.
معاون تربيت بدني و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان قم با بيان اينکه به دليل فقر حرکتي دانش‌آموزان بعضا زمان کلاس تربيت‌بدني را به چهار ساعت افزايش داديم، ابراز کرد: 520 معلم تربيت بدني داريم که 350 نفر از آنها کارشناسي، 150 نفر کارشناسي ارشد و ساير نفرات دانشجوي مقطع دکتري هستند که اين ظرفيت خوبي براي استان قم محسوب مي‌شود.
رمضان‌بيگي گفت: در طرح المپياد ورزشي حدود 60 هزار دانش‌آموز به ورزش همگاني روي مي‌آورند و به چهار رکن ورزش آموزشگاه‌ها، ورزش همگاني، ورزش قهرماني و در نهايت ورزش حرفه‌اي کمک مي‌کند.
وي ادامه داد: هر اندازه از ورزش آموزشگاه‌ها به سمت ورزش حرفه‌اي پيش مي‌رويم تعداد ورزشکاران کم و تماشاگران زياد مي‌شود ولي هدف ما در آموزش و پرورش افزايش ورزشکاران است.
معاون تربيت بدني و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به در اختيار گذاشتن رايگان سالن‌هاي ورزشي به طرح توسعه ورزش همگاني عنوان کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان قم در تقسيم‌بندي 20 سالن ورزشي که قرار است ارگان‌ها براي توسعه ورزش همگاني تخصيص دهند براي خود مکاني مدنظر نگرفته است که شايد دليل آن واگذاري اماکن ورزشي به بخش خصوصي باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن