تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه انسان چهل ساله شود و خوبيش بيشتر از بديش نشود، شيطان بر پيشانى او بوسه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821067103




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرداخت مطالبات مرحوم نوروزی در اولویت است ::


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: پرداخت مطالبات مرحوم نوروزی در اولویت است
عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با تاکید بر اینکه تمام مطالبات مرحوم هادی نوروزی پرداخت می‌شود، گفت: با جذب اسپانسر 80 درصد مشکلات فصل برطرف خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، حمیدرضا گرشاسبی در پاسخ به این پرسش که درخواست شده قرارداد هادی نوروزی یک سال دیگر تمدید شود، شما چه نظری دارید؟ گفت: این‌گونه موارد باید در هیات مدیره مطرح و تصمیم‌گیری شود. باید ببینیم قوانین و مقررات کلی در این زمینه چه می‌گوید، چرا که باشگاه از حالت خصوصی خارج شده است؛ ضمن اینکه این‌گونه تصمیمات کلان است و قطعاً اعضای هیات مدیره باید در مورد آن تصمیم بگیرند.

وی در رابطه با پرداخت طلب‌های هادی نوروزی نیز اظهار داشت: طلب‌ها را قطعاً پرداخت می‌کنیم و به طور حتم این موضوع را در اولویت قرار می‌دهیم.

گرشاسبی در مورد همراه اول که اسپانسر تیم پرسپولیس شده است، گفت: با قراردادی که با بسته شده است، جدا از بدهی‌های گذشته که مربوط به سنوات قبل می‌شود، بیش از ۸۰ درصد مشکلات مرتفع می‌شود.

وی در این رابطه ادامه داد: بدهی‌های باشگاه‌ پرسپولیس چند مدل است؛ بدهی‌هایی که به واسطه آن حساب باشگاه مسدود می‌شود و با حکم دادگاه به طور مستقیم از حساب، موجودی برداشت می‌شود که این موضوع تیم را دچار مشکلات زیادی می‌کند. دوم بدهی‌هایی که به گردن باشگاه است اما اصلاً مشخص نیست که وضعیت آنها به چه صورت است و اصلاً واقعیت دارند یا نه؛ شرایط ما با وجود این بدهی‌ها خیلی سنگین و وخیم‌تر شده است.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با تاکید بر اینکه این باشگاه تا به امروز هیچ بودجه‌ای از دولت دریافت نکرده است، یادآور شد: با توجه به نهایی شدن قرارداد با اسپانسر همراه اول، بعید می‌دانم از این پس هم بودجه‌ای از دولت دریافت شود. به هر حال اسپانسر باشگاه بخش عمده‌ای از مشکلات فصل را پوشش می‌دهد. البته منظور من از این مشکلات، بدهی‌های سال‌های پیش نیست.

گرشاسبی همچنین در مورد اینکه گفته شده به خاطر فوت نابهنگام هادی نوروزی، سازمان لیگ به این باشگاه اجازه جذب یک بازیکن دیگر را داده است، اظهار داشت: هنوز اجازه رسمی در این زمینه به ما اعلام نشده است. اگر هم چنین اتفاقی بیفتد، باید سرمربی تیم تصمیم‌گیری لازم را داشته باشد.

وی در مورد اینکه همراه اول قرار است به عنوان اسپانسر با باشگاه استقلال تهران هم همکاری داشته باشد، گفت: کاری به این موضوع نداریم، ما باید قرارداد خودمان را محکم کنیم و مشخص کنیم که بودجه مورد توافق چگونه و طی چه مدتی به دستمان می‌رسد. حالا می‌خواهد همراه اول اسپانسر ما باشد یا صد تیم دیگر؛ در مورد استقلال هم برایمان مهم نیست. البته این‌گونه بگویم در کل تیم‌های تهرانی برای من اهمیت دارند و دوست دارم که بخصوص دو تیم پرسپولیس و استقلال شرایط خوبی داشته باشند.



11:47  1394/07/19





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن