تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 23 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز در اول وقت خشنودى خداوند، ميان وقت رحمت خداوند و پايان وقت عفو خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806398641




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمودي: تمرينات توني تغيير كرده چون فهميد با شيوه قبل نمي‌تواند نتيجه بگيرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ مهر ۱۳۹۴ (۱۸:۵۶ب.ظ)
از نيمكت‌نشيني ناراحتم اما چون سربازم گله‌اي ندارم حمودي: تمرينات توني تغيير كرده چون فهميد با شيوه قبل نمي‌تواند نتيجه بگيرد موج - گروه ورزش:‌
به گزارش خبرگزاري موج، به نظر مي‌رسد علي حمودي، مدافع تيم سپاهان كه در حال حاضر خدمت سربازي خود را در باشگاه تراكتورسازي سپري مي‌كند، نيم فصل تبريز را به مقصد اصفهان ترك خواهد كرد. با اينكه هنوز باشگاه سپاهان و تراكتور موضع‌گيري خاصي بابت حضور يا عدم حضور حمودي در تبريز انجام نداده‌اند اما حمودي موضع خاصي نسبت به اين موضوع ندارد و همه چيز را به مديران دو باشگاه سپرده است.
اوضاع تمرينات تراكتور با بازگشت توني چطور پيش مي‌رود؟
بعد از چند روز تعطيلي تمرينات را شروع كرديم و پس از مدتي آقاي توني هم به تيم اضافه شدند و حالا تمرينات زير نظر ايشان پيگيري مي‌شود. به نظر من اين دوره از تمرينات تراكتور تغييرات زيادي داشته است.
چه تغييراتي؟
اين تغييرات از نظر فكري و روحي است كه از سوي توني به كادرفني منتقل شده تا بچه‌هاي تراكتور با شرايطي متفاوت در تمرينات حاضر شوند. خدا را شكر مشكل خاصي نيست و با تمام قوا خودمان را براي بازي با فولاد آماده مي‌كنيم.
در حالي‌كه يكي از دلايل ناكامي تراكتورسازي عدم هماهنگي بازيكنان ذكر مي‌شد خيلي‌ها بابت مرخصي طولاني توني به مديريت باشگاه خرده مي‌گرفتند. به نظرت اگر او مي‌ماند و از زمان بيشتر بهره مي‌برد به هماهنگي تيم كمك نمي‌كرد؟
توني به دلايل خاصي كه خودش داشت و يكي از آنها بيماري همسرش بود مرخصي گرفت. تعطيلات ليگ 20، 25 روز بود كه نمي‌شد در تمام طول اين مدت تمرين كنيم. به همين خاطر بعد از چند روز تعطيلي و استراحت برگشتند و حالا اينكه چند روز برگشت‌شان به طول انجاميد قطعا با هماهنگي باشگاه بوده است. خدا را شكر بعد از آنكه آمدند تمرينات به خوبي در حال برگزاري است و اميدوارم با شرايطي كه بچه‌ها دارند بتوانيم از اين فضا خارج شويم.
در خبرها گفته مي‌شد توني اين‌بار با رفتاري متفاوت و پرانرژي‌تر در تمرينات حاضر شده.
همانطور كه مي‌دانيد امسال شاكله اصلي تراكتور بسيار عوض شد و بازيكنان جديدي به تيم اضافه شدند. بازيكناني كه همه در يك سطح هستند كه شايد توني فكر مي‌كرد بتواند با آنها راحت‌تر كار كند. اما اين اتفاق نيفتاد و هماهنگي بازيكنان كمي طول كشيد چون جداي بازيكنان جديد چندين خارجي هم به تراكتور اضافه شده بودند. تيم واقعا از نظر هماهنگي تغيير كرده بود و اين مساله براي ترميم احتياج به وقت و زمان داشت. به هرحال تيم در اين چند هفته نتيجه نگرفت و همين شد كه توني اين‌بار با شيوه‌اي متفاوت در تمرينات حاضر شود. اين شيوه جديد تمرينات توني با اول فصل فرق دارد و مصمم است تا با اين بازيكنان و خارجي‌هاي تيم مقابل فولاد تراكتور از بحران خارج شود.
اين روزها مباحث مالي حسابي به بحث داغ تراكتوري‌ها تبديل شده است. به نظرت در اين شرايط اين موضوع همه رشته‌هاي توني را پنبه نمي‌كند؟‌
اول بايد يك نكته در مورد بازيكنان سرباز بگويم كه پولي نمي‌گيريم و شايد براي ما اين مساله زياد مهم نباشد اما اينكه مي‌گويند ما كم‌كاري مي‌كنيم اصلا صحيح نيست. اگر دقت كرده باشيد همين سروش رفيعي و شجاع خليل‌زاده سربازان تراكتور هستند كه در همين تيم مصدوم شدند و تازه به شرايط خوب رسيده‌اند. ما انتظار پول نداريم اما قطعا براي ديگر بازيكنان اين مساله مهم است و مي‌تواند روي شرايط روحي آنها تاثير بسزايي داشته باشد. اين يعني هرچقدر كه بازيكن از سوي كادرفني شارژ روحي و رواني شود بازهم مساله مالي و مشكلات زندگي كه همه آنها دارند مي‌تواند كارشان را با مشكل مواجه سازد. اين مشكلات براي همه تيم‌ها وجود دارد اما اميدوارم براي تراكتورسازي هرچه سريع‌تر حل و فصل شود.
كار سربازي تو كه نيم فصل به پايان مي‌رسد به كجا رسيد. ماندني هستي يا به اصفهان برمي‌گردي؟
من همانطور كه مي‌دانيد با سپاهان قرارداد دارم و نيم فصل هم خدمت سربازي من تمام مي‌شود. اين مساله بايد بين دو باشگاه صورت بگيرد و اگر توافق كنند در تبريز ماندني هستم و گرنه بايد به اصفهان برگردم. من الان سرباز تراكتور هستم و ماندن يا نماندنم بسته به توافقات دو باشگاه دارد.
به نظر مي‌رسد با توجه به كمبود بازيكن سپاهان چنين اجازه‌اي به تو ندهد؟
از شرايط سپاهان و كمبود بازيكناني كه دارد با خبر هستم. با اين حال بازگشتم به نظر حسين فركي و باشگاه سپاهان بستگي دارد و اگر بخواهند مجبورم تراكتور را ترك كنم.
معمولا سربازها يك مقدار اضافه خدمت آخر سربازي دارند و شايد همين موضوع تو را در تراكتور ماندگار كند؟‌
خدا را شكر هميشه سعي كردم در هرجايي كه هستم بهترين رفتار را داشته باشم. به قول آقاي عباسي كه به من گفتند اضافه خدمت نمي‌دهيم كه بازيكن خراب بشود. با اين حال تا حالا كه در تراكتورسازي هستم هيچ تخلفي نداشتم كه بخواهم به خاطرش اضافه بخورم.
پس شايد در اين شرايط كه به تو زياد بازي نمي‌رسد به همين خاطر باشد كه توني نمي‌تواند زياد روي تو حساب باز كند؟
اين را نمي‌دانم چون از نيمكت‌نشيني ناراحت هستم. با اين حال شرايط تيم به نحوي بود كه توني از من استفاده كرد و من هم چون سرباز تراكتور هستم هيچ گله و شكايتي به اين موضوع ندارم و اهل به حاشيه رفتن هم نيستم. خودم از آمادگي زيادي برخوردارم و هدفم كمك كردن است اما براي اينكه به من بازي نمي‌رسد هنوز هيچ جواب قانع كننده‌اي پيدا نكردم.
در اين زمينه با توني صحبتي كردي؟
همانطور كه گفتم هدفم در تراكتورسازي به عنوان سرباز كمك كردن است. با توني هم يك صحبت كوتاه داشتم كه گفت قطعا در بازي‌هاي بعدي فرصت به شما هم خواهد رسيد. من هم اميدوارم اين اتفاق بيفتد.
و به نظرت تراكتور مقابل فولاد مي‌تواند از بحران خارج شود؟ ‌
به هرحال بحث تيم بودن با تعويض مربي و... نيست. مربي بخشي از كار است و هركس ديگري هم جاي توني بيايد تا ما نخواهيم كاري از پيش نخواهد برد. دقيقا درست مي‌گويند بايد براي تيم شدن فعل خواستن را صرف كنيم. درست است هماهنگ نشديم اما در شرايط هماهنگي هم مي‌شد از اندك موقعيت‌ها استفاده كنيم و نتيجه بگيريم. ما همين تيم هستيم و قرار نيست به ما بازيكن اضافه شود پس بايد شرايط را در ادامه به سمتي پيش ببريم كه نتايج لازم را بگيريم.
پس اضافه شدن ميلاد نوري به تمرينات در اين شرايط به چه خاطر بود؟
ميلاد نوري بازيكن خوبي است. به نظرم اضافه شدن نوري در اين برهه به خاطر اين است كه باشگاه بابت جدا شدن احتمالي برخي بازيكنان در نيم فصل پيش دستي كرده تا دست سرمربي تراكتورسازي به يكباره خالي نشود.
تهيه و تنظيم: سيدياسر رضوي













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن