تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):رجب نام نهرى است در بهشت از شير سفيدتر و از عسل شيرين‏تر هركس يك روز از ماه رجب ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820733973




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تيم جودوي نوجوانان ايران سوم آسيا شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ مهر ۱۳۹۴ (۱۶:۲۴ب.ظ)
تيم جودوي نوجوانان ايران سوم آسيا شد موج-تيم جودوي نوجوانان ايران در بخش پسران امروز(شنبه) به عنوان سومي مسابقات قهرماني آسيا در تايلند دست يافت.
به گزارش خبرگزاري موج، رقابت هاي جودوي قهرماني نوجوانان آسيا که از روز جمعه با حضور نمايندگان 22 کشور در شهر بانکوک تايلند آغاز شده بود، امروز با شناخت نفرات و تيم هاي برتر به پايان رسيد.
تيم پسران ايران در اين مسابقات به يک مدال طلا توسط حميدرضا ملک زاده در وزن منهاي 90، يک مدال نقره توسط جواد مرادي در منهاي 73 و 4 مدال برنز کاظم کريمي در منهاي 60، سينا قمي در منهاي 66، ياسين تقوي در منهاي 81 و علي پرهيزگار در به اضافه 90 کيلوگرم دست يافت.
در پايان اين پيکارها قزاقستان با 3 مدال طلا، يک نقره و 2 برنز بر سکوي قهرماني ايستاد و ازبکستان با 2 مدال طلا، يک نقره و يک برنز دوم شد.
تيم پسران ايران با يک مدال طلا، يک نقره و 4 برنز به عنوان سومي دست يافت. در بخش دختران تيم ايران به يک مدال برنز بسنده کرد.
مسابقات رده سني جوانان از فردا در تايلند آغاز خواهد شد که در وزن منهاي ٥٥، محمد رشنونژاد دور نخست به مصاف پاچنگ سامپو از تايلند مي رود. وي در دور دوم يکي از جودوکاران هند يا بنگلادش را پيش رو دارد.
در وزن منهاي 60 کيلوگرم، محمدرضا صديقي ابتدا ينگ وي از چين تايپه را پيش روي دارد و در صورت برتري به مصاف برنده قزاقستان و سنگاپور مي رود.
مهدي فتحي پور در منهاي 66 کيلوگرم در اولين ديدار به مصاف بورانگ سي از تايلند مي رود و در صورت کسب پيروزي بايد با برنده مبارزه قزاقستان و مغولستان مصاف کند.
سبحان رسولي در منهاي 73 کيلوگرم در اولين مبارزه بايد با کوم پاپان از تايلند پيکار کند. رسولي در صورت برتري در اين ديدار با يکي از جودوکاران قطر يا سنگاپور را ديدار مي کند.
در بخش دختران و در وزن منهاي 52 کيلوگرم، صديقه قاسم زاده دور نخست به مصاف گان زوريچ از مغولستان مي رود. زهرا نادري در وزن منهاي 57 کيلوگرم دور نخست استراحت دارد و سپس با واراسي از کشور ميزبان پيکار مي کند.
فاطمه آقاجاني در منهاي 63 کيلوگرم پس از استراحت در دور نخست بايد با کيم جين از کره شمالي پيکار کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن