تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821240537




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توافق هسته اي تأثير مثبتي در همکاري‌هاي تجاري ايران و بلژيک دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ مهر ۱۳۹۴ (۱۲:۳۸ب.ظ)
منصوري در ديدار رئيس مجلس بلژيک: توافق هسته اي تأثير مثبتي در همکاري‌هاي تجاري ايران و بلژيک دارد موج-رئيس گروه دوستي پارلماني ايران و بلژيک در مجلس شوراي اسلامي با استقبال از توسعه همکاري‌هاي دو کشور گفت: برجام تأثير زيادي در تسريع و تسهيل همکاري‌هاي تجاري دو کشور خواهد داشت.
به گزارش خبرگزاري موج، عباسعلي منصوري در ديدار آندره آنتوان رييس مجلس منطقه والوني بلژيک اين مطلب را بيان کرد.
وي درباره هدف سفر اين هيات به بلژيک نيز گفت: سفر گروه دوستي پارلماني ايران به بروکسل با هدف توسعه مراودات و همکاري‌هاي دوجانبه، تسهيل روابط بخش‌هاي خصوصي و دولت‌هاي دو کشور، گفت وگو و رايزني درخصوص مسائل منطقه اي و بين المللي، تبادل تجربيات تقنيني و شروع روابط مستمر مجلس‌ها و گروه‌هاي دوستي پارلماني دو کشور انجام شده است.
آندره آنتوان رئيس مجلس منطقه والوني بلژيک نيز در اين ديدار ايران را کشوري مهم و بزرگ در منطقه و جهان دانست و گفت: توسعه همکاري‌هاي دو کشور در بخش‌هاي مورد علاقه دو طرف براي بلژيک بسيار مهم بوده و مجالس بلژيک نيز از اين همکاري‌ها استقبال مي‌کنند.
رييس مجلس منطقه والوني بلژيک ظرفيت‌هاي تجاري و اقتصادي دو کشور را عامل مهمي براي توسعه روابط دوجانبه دانست و افزود: منطقه والوني بلژيک در حوزه‌هاي داروسازي، پزشکي، هواوفضا، دانش آي تي، ساخت هواپيما، مسائل لجستيکي، کشاورزي و مواد غذايي ظرفيت‌هاي فراواني دارد.
آنتوان ادامه داد: با توجه به ظرفيت‌هاي جمهوري اسلامي ايران در بخش‌هايي همچون انرژي، محصولات کشاورزي و ساير زمينه‌هاي علمي و فني بسترهاي همکاري‌هاي فيمابين مهيا بوده که بايد از آن‌ها به نفع دو ملت استفاده کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن