تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان مؤمن، در پشت دل اوست و دل منافق، در پشت زبان او، زيرا مؤمن هرگاه بخواهد سخنى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812911293




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت مساله رکود را به صورت جدي دنبال کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ مهر ۱۳۹۴ (۱۱:۵۹ق.ظ)
رئيس اتاق رشت: دولت مساله رکود را به صورت جدي دنبال کند موج-رئيس اتاق رشت با اشاره به برداشته شدن تحريم‌ها بر لزوم توجه دولت و حضور پرقدرت بخش خصوصي در ميدان اقتصادي کشور تاکيد کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، هادي تيزهوش تابان، رئيس اتاق رشت در نشست رؤساي اتاق‌هاي بازرگاني، صنايع، معادن و کشاورزي سراسر کشور در استانداري گيلان با ابراز خرسندي از حضور رؤساي اتاق‌هاي سراسر کشور در اين استان و آشنايي بيشتر آن‌ها با معضلات اين منطقه خواستار تدوام حرکت‌هاي اين چنيني در همه استان‌ها شد و تاکيد کرد: خوشبختانه استانداري استان گيلان در راستاي حل چالش‌هاي بخش خصوصي قدم‌هاي جدي برداشته و همکاري خوبي با اتاق اين استان دارد.
اين فعال اقتصادي همچنين خاطرنشان کرد: اتاق رشت با توجه به برداشته شدن تحريم‌ها و توجهات جدي دولت به لزوم حضور پرقدرت بخش خصوصي در ميدان اقتصادي کشور، در تلاش است که با استفاده از همه ظرفيت‌هاي منطقه به توسعه هرچه بيشتر آن کمک کند.
وي در ادامه با انتقاد از وضعيت موجود ناشي از رکود در اقتصاد از دولت خواست که مجدانه براي حل اين بحران گام بردارد. فشارهاي مالياتي بر توليدکنندگان از ديگر مواردي بود که از سوي رئيس اتاق رشت مورد توجه قرار گرفت.
در ادامه «محمدعلي نجفي» استاندار گيلان نقش اتاق رشت در ايجاد و توسعه روابط با کشورهاي حاشيه درياي خزر را بسيار مهم و اساسي ارزيابي کرد و گفت: با توجه به اينکه راه آهن کشور آذربايجان به تمامي کشورهاي همسايه‌ و اروپا وصل است، گيلان اين فرصت را دارد تا از طريق راه آهن قزوين_ رشت و رشت_ آستارا به آن وصل شود که خوشبختانه اين فرصت در حال بهره‌برداري است.
وي تصريح کرد: منطقه آزاد انزلي فرصت خاصي را براي گيلان به وجود آورده و در همين راستا منطقه‌هاي لاهيجان و آستارا نيز در حال شکل‌گيري است که اين خود براي توسعه استان گامي مؤثر خواهد بود.
نجفي با بيان اين که در بخش گردشگري هم فرصت‌هايي را داريم که به‌سرعت در حال احيا هستند، به موقعيت کسب و کار در گيلان اشاره و اظهار کرد: گيلان در هفت دوره مقام نخست بهبود فضاي کسب و کار در کشور را کسب کرده‌ است.
گفتني است؛ نمايشگاهي به مناسبت 90 سالگي اتاق رشت در حاشيه اين نشست برپا شد که مورد بازديد رؤساي اتاق‌هاي بازرگاني، صنايع و معادن و کشاورزي کشور قرار گرفت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن