تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 16 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداى عزّوجلّ به موسى عليه‏السلام وحى كرد: اى موسى! به زيادى ثروت شاد مشو و در هيچ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809793773




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تارتار: تيم ملي به هدفش رسيد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ مهر ۱۳۹۴ (۱۲:۳۵ب.ظ)
تارتار: تيم ملي به هدفش رسيد موج-سرمربي تيم فوتبال راه‌آهن گفت: هنوز باورم نمي‌شود که محسن ايران‌نژاد مصدوم شده باشد و او را از دست داده باشيم.
به گزارش خبرگزاري موج، مهدي تارتار در خصوص ديدار دوستانه راه‌آهن مقابل استقلال اظهار داشت: براي ما در اين ديدار نتيجه اصلا مهم نبود. در بازي دوستانه تنها به پوشاندن نقاط ضعف خود فکر مي‌کنيم و به همين دليل هم تصميم گرفتيم با استقلال که صدرنشين ليگ است بازيکنان را محک بزنيم.
وي ادامه داد: با توجه به بارندگي پيش از بازي زمين يک کمي لغزنده بود که همين موضوع هم باعث شد محسن ايران‌نژاد آسيب ببيند. همه چيز اين بازي خوب بود به جز آسيب‌ديدگي که براي مدافع تيم ما به وجود آمد. من واقعا ناراحتم و اميدوارم او رباط صليبي‌اش پاره نشده باشد. او در اين فصل شرايط بسيار خوبي داشت و چندين سال است که به راه‌آهن کمک مي‌کند. هنوز باورم نمي‌شود که او را نداشته باشيم. به همين دليل صبر مي‌کنم تا تشخيص قطعي در اين مورد داده شود و پس از آن تصميم لازم را بگيرم.
سرمربي راه‌آهن در مورد وضعيت اين تيم گفت: ما در بعضي پست‌ها با کمبود بازيکن مواجه هستيم از جمله پستي که محسن ايران‌نژاد دچار مصدوميت شد. در هر صورت از تمام بازيکنان تشکر مي‌کنم که در تعطيلات هم در اختيار باشگاه بودم و مطمئن هستم تيم راه آهن در ادامه ليگ با پتانسيلي که دارد نتايج بهتري کسب مي‌کند.
وي در مورد حضور بازيکن خارجي در تمرينات اين تيم گفت:‌ ما فيلم 8-7 بازيکن را ديده‌ايم که بايد در تمرينات ما حاضر شوند تا بخواهيم با آنها قرارداد ببنديم. هم‌اکنون بازيکن برزيلي قرار است که در تمرينات ما حاضر شود تا عملکرد او را مورد ارزيابي قرار دهيم.
تارتار در مورد تساوي تيم ملي فوتبال مقابل عمان خاطرنشان کرد: معتقدم که تيم ملي خوب بازي نکرد اما بايد نگاهي هم به حواشي قبل از بازي داشته باشيم. کاري ندارم که چه کسي آغازگر اين مسائل بود اما به هر حال باعث شد تمرکز تيم به هم بخورد. از طرف ديگر تساوي مقابل عمان ما را در صدر جدول حفظ مي‌کرد در حاليکه حريف بايد به پيروزي مي‌رسيد تا صدرنشين شود. به همين دليل آنها دست به دست همه داده بودند تا ايران را شکست بدهند.
وي افزود: تيم ملي به هدفش که صدرنشيني در گروه بود رسيد. به هر حال به فوتبال زيبا امتياز نمي‌دهند. اگر ما زيبا بازي مي‌کرديم و مقابل عمان شکست مي‌خورديم هم‌اکنون صدرنشيني را از دست داده بوديم. فکر مي‌کنم اين استراتژي بد نبود که مقابل عمان به تساوي برسيم و صدرجدول را حفظ کنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن