تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر با اين شمشيرم بر بينى مؤمن بزنم كه مرا دشمن بدارد با من دشمنى نمى كند و اگر هم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814917842




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزايش بهاي طلا در نتيجه عدم افزايش نرخ بهره


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ مهر ۱۳۹۴ (۱۱:۵۲ق.ظ)
افزايش بهاي طلا در نتيجه عدم افزايش نرخ بهره موج- چنانچه فدرال رزرو قصد نداشته باشد نرخ بهره بانکي را افزايش دهد، بازار طلا بايد در انتظار صعود قيمت اين فلز ارزشمند باشد.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، بهاي اونس طلا در بازارهاي جهاني امروز (شنبه) دو روز پس از انتشار متن مذاکرات فدرال رزرو آمريکا افزايش يافت.
بر اساس اين گزارش، متن مذاکرات نشست 16 و 17 سپتامبر فدرال رزرو آمريکا منتشر شد و بر اساس آن تحليلگران پيش بيني کرده اند که احتمال افزايش نرخ بهره آمريکا در آينده اي نزديک اندک است.
چنانچه فدرال رزرو قصد نداشته باشد نرخ بهره بانکي را افزايش دهد، بازار طلا بايد در انتظار صعود قيمت اين فلز ارزشمند باشد.
متن مذاکرات فدرال رزرو آمريکا روز پنجشنبه منتشر شد و همان روز اونس طلا با افزايش چشمگيري روبرو شد. تحليلگران بر اين باورند که افزايش نرخ بهره بر اقتصاد اين کشور تاثير منفي خواهد داشت.
فدرال رزرو آمريکا تا پايان سال جاري دو نشست ديگر برگزار خواهد کرد و سرنوشت نرخ بهره بانکي آمريکا در گرو تصميم گيري در اين نشست ها خواهد بود.
در روزهاي گذشته با انتشار آمار ضعيف بازار اشتغال آمريکا در ماه سپتامبر بهاي اونس طلا با افزايش چشمگيري روبرو شده بود.
آمارها نشان مي دهد که در ماه گذشته ميلادي 142 هزار فرصت شغلي در آمريکا ايجاد شده، اين در حالي است که نظرسنجي ها 200 هزار فرصت شغلي را پيش بيني کرده بودند. بدين ترتيب با آمارهاي منتشر شده از سوي وزارت کار آمريکا احتمال افزايش نرخ بهره تا حد زيادي کاهش يافته و بر رشد اونس طلا در هفته گذشته اثرگذار بوده است.
بهاي طلا در آخرين معاملات امروز با افزايش نسبي به يک هزار و 156 دلار و 40 سنت در هر اونس رسيد.
قيمت هر اونس نقره نيز در معاملات امروز به 15 دلار و 82 سنت رسيد.
همچنين بهاي هر اونس پلاتين به 981 دلار رسيد.
هر اونس پالاديوم نيز به قيمت 710 دلار در بازارهاي بين‌المللي معامله شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن