تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى هر چيزى زكاتى است و زكات بدنها روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813144924




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با 12 روز تعطیلی به هماهنگی نمی‌رسیم


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
با 12 روز تعطیلی به هماهنگی نمی‌رسیم




ایران مقابل عمان، آن انتظاری را که همه از تیم ملی داشتند برآورده نکرد.





ایران ورزشی: ایران مقابل عمان، آن انتظاری را که همه از تیم ملی داشتند برآورده نکرد. گرمای هوا شاید یکی از دلایل این بازی نه چندان دلچسب بود و البته نمایش بازیکنان که نتوانست چنگی به دل بزند. کی‌روش برای تقابل با عمان، از روز 4 مهرماه لیگ برتر را تعطیل کرد و بازیکنان را به اردو فراخواند. آن هم در روزهایی که لیگ تازه گرم شده بود و بازیکنان در تنور این بازی‌ها مسیر رسیدن به آمادگی را طی می‌کردند.

اگر نگاهی به لیگ‌های مختلف قاره آسیا بیندازیم متوجه می‌شویم که لیگ ایران زودتر از لیگ‌های معتبر تعطیل شده و بازیکنان در اردو حاضر شده‌اند. به‌عنوان نمونه، مسوولان فدراسیون فوتبال ژاپن برای برگزاری بازی مقابل سوریه، جی لیگ را از 12 مهرماه تعطیل کردند. بازیکنان داخلی ژاپن با آمادگی کامل در اردو شرکت کردند و البته یک برد پرگل به دست آوردند. برد 3- صفر مقابل سوریه که از قدرت‌های درجه دو فوتبال آسیا محسوب می‌شود.

یا کره جنوبی که قرار بود مقابل کویت بازی کند و به میهمانی این تیم غرب آسیایی برود. کی لیگ روز 12 مهرماه تعطیل شد و بازیکنان کره جنوبی دور هم جمع شدند تا به کویت بروند. ماحصل اردوی 4 روزه این تیم یک برد ارزشمند مقابل کویت بود. بردی با نتیجه یک- صفر که باعث شد کره جنوبی با 12 امتیاز صدرنشین گروه خود باشد.

نکته جالب اما لیگ استرالیا بود. لیگی که تازه از چند روز قبل آغاز و در خلال بازی تیم ملی این کشور مقابل اردن هم برگزار شده است. مسوولان فدراسیون فوتبال استرالیا برای این بازی که به شکست 2- صفر تیمشان انجامید، لیگ داخلی شان را تعطیل نکرده و خللی در برگزاری مسابقات وارد نکردند. البته این را هم باید در نظر گرفت که بازیکنان تیم ملی استرالیا اغلب در لیگ‌های معتبری چون انگلیس، آلمان و ایتالیا بازی می‌کنند و 90 درصدشان لژیونر هستند.

لیگ‌های اروپایی دیگر نیز از روز 12 مهرماه تعطیل شدند تا تیم‌های ملی شان در مسابقات مقدماتی یورو 2016 به میدان بروند. ایتالیا، انگلیس، آلمان و اسپانیا روز 12 مهرماه لیگ شان را برگزار کردند و سپس بازیکنان در اردوی تیم‌های ملی حاضر شدند.

پرتغال، کشور کارلوس کی‌روش نیز لیگ خود را تا روز 12 مهرماه ادامه داد. هفته هفتم لیگ پرتغال در روزهای 10، 11 و 12 مهر برگزار شد و بازیکنان پس از آن به اردوی تیم ملی رفتند تا برای بازی مقابل دانمارک آماده شوند. دیداری که در نهایت به صعود پرتغال به یورو 2016 ختم شد.

کارلوس کی‌روش برای کسب تساوی مقابل عمان، لیگ ایران را زودتر از تمام لیگ‌های معتبر قاره آسیا تعطیل کرد و بازیکنان را به اردو فرا خواند. ماحصل این تعطیلی، یک بازی ضعیف و دور از انتظار بود. این نشان می‌دهد که بازیکنان ایرانی با 21 روز تمرین هم به هماهنگی لازم نمی رسند.






تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن