تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند در بهشت هفتاد هزار قصر از يا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805252625




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جزئيات شهادت سردار همداني از زبان شمخاني/از باورهاي خود در لبنان، سوريه و عراق دفاع مي‌کنيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ مهر ۱۳۹۴ (۱۱:۱۳ق.ظ)
جزئيات شهادت سردار همداني از زبان شمخاني/از باورهاي خود در لبنان، سوريه و عراق دفاع مي‌کنيم موج-دبير شوراي عالي امنيت ملي گفت: سردار همداني مشغول شناسايي منطقه‌اي در حلب بود که بتواند قدرت مشاوره‌اي خود را به درستي ارائه کند که همان جا در صحنه شناسايي و در خودروي حامل وي به شهادت رسيد.
به گزارش خبرگزاري موج، علي شمخاني دبير شوراي عالي امنيت ملي گفت: سردار همداني مشغول شناسايي منطقه‌اي در حلب بود که بتواند قدرت مشاوره‌اي خود را به درستي ارائه کند که همانجا در صحنه شناسايي و در خودروي حامل وي به شهادت رسيد.
امير دريابان علي شمخاني پس از پايان سيزدهمين يادواره شهداي بسيج مسجد امام حسين (ع) در جمع خبرنگاران به سوابق سردار رشيد اسلام شهيد همداني در دوران دفاع مقدس و به ويژه ساماندهي يگان رزمي استان همدان اشاره کرد و افزود: اين شهيد بزرگوار پس از پايان دوران دفاع مقدس هيچگاه از کسوت سپاهي‌گري و نظامي‌گري در دفاع از انقلاب خارج نشد و مدت‌ها بود که مسووليت مستشاري در بخشي از سوريه و در حلب را به عهده داشت.
وي گفت: با توجه به تحولات سه هفته گذشته در منطقه عمومي شامات و با توجه به حضور روسيه، فعال شدن ارتش سوريه و از دست رفتن روحيه تکفيري‌ها، اين شهيد بزرگوار مشغول شناسايي منطقه‌اي بود که بتواند قدرت مشاوره‌اي خود را به درستي ارائه کند.
شمخاني افزود: اين حادثه به دليل شناخت لحظه‌اي او صورت گرفت، چون آدم ناشناسي بود و با سه نفر همراه بود که وي در حادثه‌اي خودرويي و در صحنه شناسايي به شهادت رسيد.
دبير شوراي عالي امنيت ملي در پاسخ به سؤالي مبني بر اين که انتشار خبر دروغ فرود موشک‌هاي روسيه در خاک ايران به چه انگيزه‌اي صورت گرفته است؟ افزود: اينها همه به سبب تغيير صحنه سوريه و افزايش شتاب مقاومت در سوريه است.
شمخاني گفت: کساني که مراسم عروسي را به عنوان پادگان و بيمارستان را به عنوان محل تجمع بمباران مي‌کنند به جاي فرافکني و اين گونه اظهارنظرها پاسخگوي رفتار خود باشند.
وي در پاسخ به سؤالي مبني بر اين که برآورد شما از تحولات سوريه به ويژه پس از ورود روسيه چيست؟ افزود: سه سال پيش قرار بود که حکومت مردمي بشار اسد را به سقوط بکشانند که در نيل به اين هدف موفق نشدند؛ يک سال و نيم پيش هم در کنفرانس ژنو بيان کردند که بايد در سوريه دولتي انتقالي بدون بشار اسد شکل بگيرد، اما امروز قبول کردند که بشار اسد در دولت وحدت ملي مشارکت کند.
شمخاني گفت: چشم‌انداز آينده سوريه، استمرار اين عقب نشيني‌هاست، تا زماني که مردم سوريه تعيين تکليف کنند که چه کسي بر آنها حاکم باشد، نه فشار دلار و ريال عربستان.
وي در پاسخ به سؤالي مبني بر اين که سرنوشت حدود 70 نفر از مفقودان حادثه منا چيست؟ افزود: ما اطلاعات دقيقي نداريم و اينها جزو مفقودان هستند و جمهوري اسلامي ايران به شدت به دنبال روشن کردن تکليف اين عزيزان است.
دبير شوراي عالي امنيت ملي گفت: جمهوري اسلامي ايران اگر از ارزش‌ها و باورهاي خود در لبنان، سوريه و عراق دفاع نکند بايد در تهران دفاع کند.
امير دريابان علي شمخاني با اشاره به تأثيرات انقلاب اسلامي ايران بر منطقه و جهان، افزود: مردم ايران با انقلابشان همه معادلات جهاني را به هم زدند.
وي با تبريک و تسليت شهادت سردار رشيد اسلام حسين همداني گفت: فرهنگي که براي محرم و عاشورا لحظه شماري و هيهات منا الذله را تبديل به قدرت مي کند نفوذ ناپذير است.
شمخاني افزود: برخي به دروغ اين گونه ترسيم مي کنند که ايران پس از برجام، مسير همراهي با غرب و استکبار را دنبال خواهد کرد که اين کاملاً دروغ است و يکي از پايه‌هاي امنيت ملي ايران؛ آموزه هاي ديني‌اش محسوب مي‌شود.
وي ادامه داد: مگر ايران مي‌تواند از ارزش‌هاي خود دست بردارد؟ حتي اگر حاکميت هم دست بکشد ملت ايران دست نخواهد کشيد.
شمخاني با اشاره به اين که آموزه‌هاي ديني و عشق به امام حسين (ع) و حضرت ابالفضل(ع) در ملت ما رسوخ پيدا کرده است، گفت: در اين 37 سالي که از پيروزي انقلابمان مي‌گذرد هر جا وحدت و انسجام داشتيم سربلند بيرون آمديم.
دبير شوراي عالي امنيت ملي با اشاره به اين که جمهوري اسلامي ايران هيچگاه از فلسطين، عراق آزاد شده از دست استبداد، لبنان، سوريه و يمن دست نمي‌کشد، افزود: غربي‌ها ايران هراسي را مطرح کرده‌اند، چرا که نفوذ معنوي ما در منطقه و جهان همه موقعيت‌هاي آنان را به خطر انداخته است.
وي در بخش ديگري از سخنانش به بي کفايتي و بي لياقتي آل سعود در قبل، حين و پس از وقوع حادثه منا اشاره کرد و گفت: نهيب مقام معظم رهبري در اين خصوص به ابن سعد دوران موجب شد که مجروحان ما هر چه زودتر به کشور بازگردند و پيکرهاي مطهر جان باختگانمان نيز در حال بازگشت به کشورمان هستند و اميدواريم سرنوشت حدود 70 جان باخته ديگرمان نيز به زودي مشخص شود.
شمخاني در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به اينکه ايران، امروز مرکز ثبات و مقتدرترين و مستقل‌ترين کشور منطقه است، افزود: به هيچ وجه اجازه نمي‌دهيم تروريست‌ها از اطراف کشورمان بتوانند ورود پيدا کنند.
وي گفت: امروز با تکيه بر رهنمودهاي مقام معظم رهبري و راه شهدا همچنان ايران اسلامي به عنوان دژ تسخيرناپذير باقي خواهد ماند.
دبير شوراي عالي امنيت ملي افزود: مشکلات ما اقتصادي و معيشتي است و بايد با اقدام ظالمانه تحريم و فساد مبارزه کنيم.
شمخاني گفت: به طور قطع جمهوري اسلامي ايران در سال آينده در مقوله حفظ قدرت بازدارندگي قوي تر از امسال و همچنين دشمنان ما در سال آينده ناکام تر از امسال خواهند بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن