تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):هیچکس حقیقت ایمان را کامل نمی کند مگر اینکه جدال لفظی را رها کند، هر چند حق با او باش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820121680




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از 4 هزار کودک در کتابخانه سیار روستایی عضو هستند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرکل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی بیش از 4 هزار کودک در کتابخانه سیار روستایی عضو هستند مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت : 4 هزار و 600 کودک خراسان جنوبی در کتابخانه سیار روستایی عضو هستند.
۱۳۹۴ شنبه ۱۸ مهر ساعت 10:01

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان جنوبی ، عبدالرضا صمدی،  صبح امروز در جمع مربیان و اعضاء کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، گفت:  به همت و تلاش مربیان کتابخانه‌های سیار روستایی، جدید‌ترین کتاب‌های منتشر شده کانون در اختیار دانش آموزان روستاهای دور و نزدیک قرار می‌گیرد.
 
 
صمدی افزود: تعامل و هم ‌فکری آموزش و پرورش به ویژه در روستا با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کتابخانه‌های سیار سبب ایجاد تعامل و شرایط مطلوب برای بهره‌مندی بچه‌های روستایی از فعالیت‌های فرهنگی شده است.
 
وی تصریح کرد: ترویج فرهنگ مطالعه رسالت کانون است و مربیان نیز تلاش می‌کنند به شیوه‌های مختلف کودکان را به مطالعه کتاب علاقه‌مند کنند.
 
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، با اشاره به فعالیت‌های مهم کتابخانه سیار روستایی، گفت: در این کتابخانه‌ها فعالیت‌های مختلف فرهنگی و هنری مانند روخوانی قرآن کریم، قصه‌گویی، کتاب‌خوانی، نقد و بررسی کتاب، اجرای نمایشنامه‌، نقاشی، خوشنویسی، کاردستی، پخش فیلم، اجرای بازی‌های محلی و بومی توسط مربیان در کنار امانت دادن و معرفی کردن کتاب‌های مختلف برای کودکان و نوجوانان انجام می‌شود.
 
صمدی ادامه  داد: در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، گسترش فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و مذهبی با محوریت ‌کتاب و کتاب‌خوانی و بر پایه‌ تعالیم اسلامی برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.
 
 
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، با اشاره به جایگاه کتاب در زندگی انسان، یادآور شد: دشمن، آینده فرزندان را هدف قرار داده و اگر ما فرزندان خود را با کتاب انس ندهیم، آنها از آینده خویش غافل می‌مانند.
 
وی با بیان اینکه نعمت‌های ارزشمندی همچون کتاب نیاز به شکرگزاری دارد، ادامه داد: مطالعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در زندگی نوعی شکرگزاری نعمت‌های فرهنگی است که باید به آن توجه ویژه شود.
 
صمدی با بیان این مزلب که بیش از 4 هزار کودک عضو کتابخانه سیار هستند ادامه داد : نزدیک به 48 هزار و 198 جلد کتاب در کتابخانه‌های سیار روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی  موجوداست.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن