تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى‏آيد و آرز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805585846




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واکاوی نگرانی مظلومی از غیبت ملی‌پوشان


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
واکاوی نگرانی مظلومی از غیبت ملی‌پوشان




امید ابراهیمی و روزبه چشمی مردانی هستند کلیدی در ترکیب اصلی تیم ملی وتیم امید ایران و قطعا خسته ترین ملی‌پوشان این روزها خواهند بود که آخر هفته جاری به تمرینات استقلال اضافه می‌شوند و ناچارند با همین وضعیت در بازی با پدیده به میدان بروند.





ایران ورزشی: امید ابراهیمی و روزبه چشمی مردانی هستند کلیدی در ترکیب اصلی تیم ملی وتیم امید ایران و قطعا خسته ترین ملی‌پوشان این روزها خواهند بود که آخر هفته جاری به تمرینات استقلال اضافه می‌شوند و ناچارند با همین وضعیت در بازی با پدیده به میدان بروند. دلیل بزرگی که مظلومی را نسبت به آینده بیمناک کرده همین خستگی‌های ناشی از تعدد بازی‌های ملی است.

دلیل نگرانی پرویز مظلومی از دوری ملی‌پوشان، خستگی ناشی از سفر و بازی‌هایی است که این بازیکنان برای تیم ملی و تیم امید ایران انجام می‌دهند. مظلومی در تازه‌ترین مصاحبه‌اش اشاره‌ای داشته به پنج ملی‌پوشی که طی این زمان نتوانسته‌اند در تمرینات شرکت کنند. او اما نمی‌تواند این نگرانی را به همه مردان ملی‌پوش تعمیم دهد به این علت که خسرو حیدری به سبب مصدومیت نتوانست مقابل عمان بازی کند و ایضا بازی با ژاپن را هم از دست خواهد داد. میثم مجیدی دیگر ملی‌‌پوش آبی‌ها است که مشارالیه هم درترکیب تیم ملی جایی ندارد و بعید به نظر می‌رسد در بازی تدارکاتی با ژاپن که سه‌شنبه انجام می‌شود، شانس ورود به ترکیب تیم ملی را داشته باشد. تنها ملی‌پوش فعال استقلال در این ایام امید ابراهیمی بوده که در واقع جانشین جواد نکونام شده است و انتظار می‌رود در صورت حفظ آمادگی در ماه‌ها و حتی سال‌های آتی نیز همین وضعیت را داشته باشد و در زمان بازی‌های ملی یکی از مردان همواره ثابت باشد.

اگر نگرانی مظلومی صرفا غیبت‌های امید باشد خرده‌ای به آن نیست اما سرمربی استقلال هرگز نمی‌تواند از غیبت‌های میثم مجیدی و خسرو حیدری گله‌ای کند چرا که این مردان یا نیمکت نشین بوده‌اند یا مصدوم. مجیدی طی این روزها فقط با تیم ملی تمرین کرده و اگر استدلال بر خستگی احتمالی ملی‌پوشان باشد تنها این امید ابراهیمی است که شاید تا بازی جمعه شب مقابل پدیده نتواند به فرم بدنی مطلوب برسد.

در تیم امید ایران نیز روزبه چشمی نقش محوری ایفا می‌کند و در بازی‌های غرب آسیا یکی از ارکان اصلی بوده. او به همراه امید ابراهیمی در واقع دو ضلع دفاعی خط میانی آبی‌ها را تشکیل می‌دهند که در بازی با پدیده با حداکثر بازی‌های ممکن در روزهای اخیر گام به این میدان می‌گذارند. نگرانی مظلومی از این ناحیه قابل پذیرش است اما سرمربی استقلال در مصاحبه‌اش به دوری پنج ملی‌پوشی اشاره داشته که اگر کسی به خوبی از وضعیت ملی‌پوشان استقلال اطلاع نداشته باشد، تصور می‌کند که همه این بازیکنان طی روزهای دوری از استقلال دائم در حال بازی بوده‌اند.

البته همین مقدار کم نیز برای استقلال و مظلومی چالش برانگیز است چرا که سرمربی آبی‌ها گزینه‌ای ندارد که جانشین این مردان کلیدی کند و باید ترکیب تیمش را با هافبک‌های دفاعی خسته‌ای چیدمان کند که تازه از بازی‌های ملی رسیده‌اند. اگرچه بازی با پدیده جزو بازی‌های دشوار آبی‌ها محسوب نمی‌شود اما شاید یکی از دلایلی که عبور از این خوان را برای استقلال دشوار می‌کند همین درگیری‌های فراباشگاهی باشد.

امید ابراهیمی در وضعیتی است که باید جایگاهش را در تیم ملی تثبیت کند و می‌کوشد با انجام بازی‌های مطلوب و صرف انرژی بیشتر به مرزی برسد که خطر نیمکت‌نشینی در تیم ملی تهدیدش نکند. روزبه چشمی نیز اگر چه در تیم امید بازیکن اصلی است اما وی نیز اهداف بزرگتری دارد و شاید در ذهن رویای بازی در جام جهانی روسیه را می‌پروراند که همین وضعیت ممکن است از انگیزه‌های این بازیکن برای بازی در استقلال بکاهد.

همین رویکرد را مظلومی حس می‌کند و شاید یکی از عمده نگرانی‌هایش همین باشد اما او ظاهرا برای آنکه فشار بیشتری را به تیم‌های ملی و سرمربی‌های آنها وارد کند تا کمتر از این مردان کار بکشند، این چنین با بزرگ نمایی‌های خاص خودش، اعلام می‌کند که از دوری پنج ملی‌پوش تیمش صدمات بسیاری دیده است. مظلومی نیز آینده‌ای را تصور می‌کند که این بازیکنان پی‌درپی در بازی‌های ملی به کار گرفته شوند. البته احتمال می‌رود به زودی سجاد شهباززاده نیز به این جمع ملحق شود چرا که وضعیت مهاجمان تیم ملی در بازی‌های دشوار هرگز خوب نیست و تیم ملی آشکارا در بازی‌های بزرگ با مشکلات بسیاری در فاز گلزنی مواجه می‌شود.







تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن