تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سزاوار است هر يك از شما در دهان و بينى زياد آب بچرخاند، چرا كه اين كار، مايه آمرزش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820615904




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هواپيمايي ماهان با 20 درصد داراي بيشترين سهم از پروازهاي بين‌المللي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ مهر ۱۳۹۴ (۹:۲۴ق.ظ)
هواپيمايي ماهان با 20 درصد داراي بيشترين سهم از پروازهاي بين‌المللي است موج - شرکت‌هاي هواپيمايي ماهان و هما با 20 و 15 درصد بيشترين سهم از پروازهاي بين‌المللي ايران را به خود اختصاص داده‌اند و پس از آن دو، شرکت هواپيمايي ترکيش ايرلاين با 12 درصد سهم بازار سومين شرکت هوايي فعال در مسيرهاي بين‌المللي ايران است.
به گزارش خبرگزاري موج، پس از شرکت هواپيمايي ترکيش اير لاين، شرکت‌هاي هواپيمايي امارات با 9 درصد و فلاي دوبي با 6 درصد بيشترين سهم از بازار پروازهاي خارجي ايران را در اختيار دارند.
سهم قطر ايرويز از بازار پروازهاي بين‌المللي ايران 5 درصد اعلام شده و سهم شرکت هواپيمايي ايرعربيا نيز در اين گزارش 5 درصد تعيين شده است.
در اين رده بندي سهم شرکت هواپيمايي گلف اير از بازار پروازهاي بين‌المللي ايران 3 درصد، لوفت هانزا و اطلس گلوبال 2 درصد و ساير شرکت‌هاي هوايي يک درصد اعلام شده است.
بر اساس اين گزارش، فلاي دوبي بيش از ديگر ايرلاين هاي خارجي در ايران فعاليت دارد به طوري اين شرکت هم اکنون در 9 شهر ايران پروازهاي هوايي ارائه مي‌دهد و شرکت ترکيش ايرلاين نيز در 7 شهر فعال است.
بر اساس اين گزارش، هم اکنون 28 ايرلاين خارجي در مسيرهاي مختلف کار انتقال مسافر را در ايران بر عهده دارند و شرکت ملي هواپيمايي يونان آخرين شرکتي است که در جولاي 2015 فعاليت خود را در ايران آغاز کرد و پيش‌بيني مي‌شود چندين ايرلاين جديد خارجي ديگر تا سال آينده ميلادي فعاليت خود را در ايران آغاز کنند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن