تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820807326




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هلاکت مزدوران سعودی در یمن


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: هلاکت مزدوران سعودی در یمن


جنگنده‌های سعودی در ساعات گذشته همراه با حملات زمینی ناموفق به مناطق مشرف به باب‌المندب، بیش از ۶۰ بار این مناطق را بمباران کردند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، بیش از یک هفته است که نیروهای ائتلاف سعودی سعی دارند تا منطقه مشرف به باب‌المندب را به اشغال خود در آورند که در هر بار، با مقاومت سرسختانه نیروهای یمنی مواجه و مجبور به عقب‌نشینی شده‌اند.
در سوی دیگر نیز، نیروهای انصارالله و ارتش یمن پایگاه «الخوبه» عربستان در مرز یمن را با 16 خمپاره هدف قرار دادند.
همچنین پایگاه «الردیف» عربستان نیز هدف اصابت 6 موشک از سوی نیروهای یمنی قرار گرفت.
تعداد زیادی از متجاوزان ائتلاف عربی و مزدوران آن ها از جمله سرهنگ محمود سالم الصبیحی در درگیری های باب المندب به هلاکت رسیدند.
یگان های ارتش و نیروهای مقاومت مردمی یمن یک پهپاد متجاوز سعودی را در استان صعده سرنگون کردند.
بر اثر حملات ارتش یمن و کمیته های مردمی به شهر خوبه در جیزان برق در این شهر قطع شده است.
ارتش یمن و کمیته های مردمی مواضع نظامیان سعودی را در مناطق خوبه، المعطن، القرن، الدود، المشقف،‌ القائم و الشبکه در جیزان هدف حملات موشکی قرار دادند.
با وجودبه تشدید بحران انسانی در یمن و کمبود موادغذائی ، دارو و سوخت در این کشور ، شهروندان یمنی همچنان بر ادامه مقاومت در مقابل جنایات آل سعود ، تاکید می کنند.
عربستان سعودی از تاریخ 6 فروردین امسال با انواع جنگنده‌ها و موشک‌های خریداری شده از آمریکا و اروپا، شروع به بمباران شهرها، زیرساخت‌ها و مردم عادی یمن کرده است که در نتیجه این حملات بیش از 3 هزار نفر شهید شده و هزاران نفر دیگر زخمی شده‌اند.
معاون شورای عالی انقلاب یمن گفت: ارتش و کمیته های مردمی یمن در هفت ماه گذشته موفق شده اند دهها کیلومتر وارد خاک مناطق اشغالی یمن در نجران و جیزان و عسیر شوند.
نائف القانص افزود: در مأرب نیروهای یمنی قهرمانانه در برابر متجاوزان ایستادند، آنها می خواستند از صافر به سوی صنعا حرکت کنند اما وحدت مردم یمن با ارتش و کمیته های مردمی باعث ناکامی متجاوزان شد و این وحدت و یکپارچگی یکی از مهمترین برگ برنده های ارتش و کمیته های مردمی یمن است.


شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن