تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوشى و آسايش، در رضايت و يقين است و غم و اندوه در شكّ و نارضايتى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813131566




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رقابت غفوریان و رضویان در «خندوانه» آغاز شد/ چه کسی به فینال می‌رود؟


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: رقابت غفوریان و رضویان در «خندوانه» آغاز شد/ چه کسی به فینال می‌رود؟
در برنامه امشب «خندوانه» مهران غفوریان و جواد رضویان در آخرین مرحله نیمه نهایی با هم به رقابت پرداختند.
به گزارش نامه نیوز، غفوریان درباره واکنش مردم نسبت به او بعد از مسابقه استندآپ کمدی گفت: «مردم به اجرایی که دوست داشته باشند رای می‌دهند. خنداندن مردم برای ما قیمت ندارد. ما در تلویزیون جمهوری اسلامی کار می‌کنیم که در آن باید یک سری دغدغه‌های اخلاقی رعایت شود. دغدغه‌هایی که ما نیز به آنها توجه می‌کنیم.»

او همچنین با بیان این که برای اجرای امشب خاطراتی از پدرش را تعریف می‌کند اظهار داشت: «اگر من یا علی مسعودی از پدران‌مان خاطره‌ای تعریف می‌کنیم به معنای توهین به آنها نیست. شان پدر خیلی بالاست. آنها ستون زندگی ما هستند.»

غفوریان درباره رقابتش با جواد رضویان گفت: «جواد رضویان برای همه حریف قدری است. من هم هیچ ترفندی جز خنداندن مردم ندارم. ما بیش از ۲۰ سال است که با هم دوستیم و در ضمن همکلاس هم بوده‌ایم.»

 

جواد رضویان نیز پیش از آغاز مسابقه گفت که شب پیش از مسابقه با مهران غفوریان درباره اجراهای‌شان صحبت کرده‌اند و حتی در بخش هایی از اجرایش غفوریان و امیرمهدی ژوله به او کمک کرده‌اند.»

منبع: خبرآنلاین


۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن