تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهشت را درى است كه ريّان ناميده مى شود از آن در، جز روزه داران وارد نشوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820599320




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اگر شهدايي مانند همداني در سوريه مقابل داعش نايستند، ناامني به مرزهاي ما کشيده مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ مهر ۱۳۹۴ (۲۱:۵ب.ظ)
شمخاني: اگر شهدايي مانند همداني در سوريه مقابل داعش نايستند، ناامني به مرزهاي ما کشيده مي‌شود موج - دريابان شمخاني تاکيد کرد؛ اگر شهدايي مانند همداني در سوريه مقابل داعش نايستند، ناامني و بي ثباتي که خواست کشورهاي استکباري است به مرزهاي ما کشيده خواهد شد.
به گزارش خبرگزاري موج، علي شمخاني نماينده مقام معظم رهبري و دبير شوراي عالي امنيت ملي در همايش يادواره شهداي مسجد امام حسين (عليه السلام)، ايثارگران و شهدا را عنصر قدرت ساز و حافظ و پشتيبان امنيت ملي کشور و سنگربانان در برابر نفوذ دشمنان به مرزهاي فرهنگي، اعتقادي و اجتماعي دانست.
شمخاني افزود؛ فرهنگ دفاع مقدس قدرت نرم جمهوري اسلامي ايران و پيشبرنده و انگيزه دهنده به حرکت‌هاي جهادي است که الگويي نوين در تحکيم ساخت دروني نظام به شمار مي‌رود و ريشه آن نيز به باورها و اعتقادات برخواسته از حکومت اسلامي بازمي گردد.
دبير شوراي عالي امنيت ملي گفت؛ خط ايثارگري و فداکاري بدون کوچک‌ترين تنازلي از آرمان‌هاي اصيل انقلابي امروزه نيز تداوم دارد و مجاهدت و شهادت سرداراني مانند شهيد همداني در راه دفاع از حرم اهل بيت (عليهم السلام) و محافظت از مرزهاي اسلام ناب و محور مقاومت شاهد گوياي اين مسير پر افتخار است.
علي شمخاني با ارائه تحليلي جامع از شرايط سياسي، اقتصادي و اجتماعي حاکم بر کشورهاي خط مقدم مبارزه با تروريسم به مشکلات متعددي که دولت عراق با آن مواجه است اشاره کرد و اظهار داشت: خوشبختانه دولت عراق و در رأس آن جناب آقاي حيدرالعبادي ضمن مبارزه قاطع با تروريسم تکفيري، اقدامات گسترده و مفيدي را در حوزه مبارزه با فساد اقتصادي نيز آغاز کرده است
وي با تجليل از نقش تاثيرگذار نخست وزير عراق در حفظ يکپارچگي، انسجام سياسي و وحدت ملي در اين کشور افزود: تلاش مستمر دشمنان ملت عراق براي ايجاد اختلاف مذهبي و قومي در اين کشور با تدبير مرجعيت و اقدامات شايسته دولت با ناکامي مواجه شده است.
دريابان شمخاني با اشاره به حمايت قاطع جمهوري اسلامي ايران از کشورهاي عراق و سوريه که به صورت واقعي با تروريسم مقابله مي‌کنند تاکيد کرد؛ اگر شهدايي مانند همداني در سوريه مقابل داعش نايستند، ناامني و بي ثباتي که خواست کشورهاي استکباري است به مرزهاي ما کشيده خواهد شد.
نماينده مقام معظم رهبري در ادامه گفت: آمريکا و کشورهاي همپيمان آن بدون مقابله مؤثر با داعش صرفاً به دنبال مديريت اين جريان تروريستي براي افزايش سلطه خود در منطقه هستند.
عضو مجمع تشخيص مصحلت نظام يادآور شد، بر اساس تدابير مقام معظم رهبري مجموعه بخش‌هاي کشور در مسير تقويت روزافزون توان دفاعي سخت و نرم براي مقابله با هر نوع تهديد و نفوذ گام بر مي‌دارند و در اين راه ارتقاء انسجام و وحدت ملي اصل غير قابل اجتناب است.
وي افزود؛ مطالبه عمومي، تقويت بنيه اقتصادي، مقابله با تحريم‌هاي ظالمانه و توسعه عدالت و رفع فساد است و برنامه‌هاي گسترده اي نيز براي پاسخ به اين خواسته به حق از سوي دولت محترم در دست اجراست.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن