تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813032071




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رهبری فرد :چرا یک بار از وحید و وحید های زنده سراغی نمی گیرید ؟


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: رهبری فرد :چرا یک بار از وحید و وحید های زنده سراغی نمی گیرید ؟
کاپیتان اسبق تیم پرسپولیس در صفحه اجتماعی خود خطاب به مدیران این تیم واکنش نشان داد.


به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بهروز رهبری فرد در صفحه اجتماعی خود گفت : امیدوارم خداوند متعال هادي نوروزي پسر خوب و مهربان و پاك پرسپوليس را بيامرزد و روحش قرين رحمت الهي قرار گيرد. بدون شك اين داغ جانگداز تا ابد در دل تك تك هواداران راستين سرخ خواهد ماند و وظيفه همه ما اين است كه از بازماندگان هادي مثل چشمانمان و بدون هيچ منتي پاسداري كنيم چون اين لطف نيست بلكه وظيفه و ديني است كه بر گردن تك تك ما قرار دارد. اما اين جنابان مدير محترم و سرامدشان طاهري ظاهرا ديگر دارند پيازداغش را زياد ميكنند و مرگ جانگداز هادي عزيز شده سكوي پرتاب وی و اينكه خوششان آمده از اينكه هر روز به بهانه هادي نوروزي با دادن وعده و وعيدهايي كه اميدوارم عملي بشود كه بعيد ميدانم وقتي عكس و مصاحبه هایشان را تو جرائد ميبينند دلشان غش و ضعف مي رود و انگار ديگر بايد تمام كارهاي باشگاه را رها كنند و بدنبال شو راه انداختن در سراسر كشور به بهانه دلسوزي براي خانواده هادي باشند و اي كاش زماني كه سايه هادي بالاسر خانوادش بود اين جماعت مرده پرست فقط يك درصد الان هوایش را داشتند اما آن وقت كه ديگر رسانه اي نبود مصاحبه اي نبود و سكوي پرتابي براي معروفيت نبود. البته كه من به طاهري و مديران امثال وی حق ميدم چون معروفيت و مشهوريت برای این افراد و شايد همه انسانها خيلي شيرين است اما اي كاش عامل اين سرافرازي و ژست گرفتن هاي قهرمانانه مرگ و نابودي كاپيتان محجوب تيممان نبود. آقاي مدير هادي رفت و به خدا پيوست و شما و امثال شما بدون منت و جرايدي كردن موظف به كمك به خانوادش هستيد اما همين الان وحيد قليچ چندوقت است رو تخت بيمارستان خوابيده و هنوز زنده است چرا يكبار از وحيد و وحيدهاي زنده سراغي نميگيرد ؟
چون به چشم نمياند؟! چرا به بازيكنان جوان تيم هاي پايه باشگاه كه كنار خيابان ميخوابند رسيدگي نمي كنيد؟ و حتي يك بار به خودتان زحمت نداديد در این شش ماه گذشته سر تمرين بيایید و مشكلات بي شمار این بچه هاي معصوم و هادي هاي زنده را از نزديك ببينيد و حل كنيد چون اين ها اسم ندارند و نمردند تا بشود جلوي چشم مردم خودتان را قهرمان نشان دهید.
 هادي رفت و جگر همه ما را سوزاند اما اين رياكاري شماها داغ دل مردم رو بيشتر خواهد كرد. به جاي اين رياكاري بدون منت به دینتان را به عزيزان هادي ادا كنيد و به داد جوانان تيم هاي پايه برسيد و اگر فكر كرديد با دادن يك پست ميتوانید باعث شويد چشمانم را روي حق و حقيقت ببندم زهي خيال باطل. اينكه تيم اميده تيم ملي هم باشه من جلوي افكار و اعمال شوم خواهم ايستاد و بسيار خوشحال ميشوم همين فردا عذرم رو بخواهيد چون چه باشم چه نباشم تا قطره اخر خونم حقوق اين طفلان معصوم رو از نامديران خواهم ستاند.


رهبری فرد :چرا یک بار از وحید و وحید های زنده سراغی نمی گیرید ؟



انتهای پیام



اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

منصوریان: به کی‌روش گفتم منافع ملی ارجح است
خونه به خونه مشکی پوش شد
استقلال 1 - راه آهن 0
نفت تهران 5- دیانا 1
بنگر : هادی ، شب بازی با صبا کلی باهات حرف دارم
طاهری: باشگاه به تعهدات خود درمورد نوروزی عمل می‌کند





۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن