تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى مثل شام و غير آن را بر نماز مقدم نمى‏داشتند و ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820674353




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موضوع اصلي روابط چين و آلمان، نوآوري است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ مهر ۱۳۹۴ (۱۷:۵۳ب.ظ)
سفير آلمان در چين: موضوع اصلي روابط چين و آلمان، نوآوري است موج - سفير آلمان در چين گفت موضوع اصلي روابط پکن-برلين، نوآوري است.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج به نقل از شينهوا، ميچل کلاوس، سفير آلمان در چين طي اظهاراتي تصريح کرده: نوآوري موضوع اصلي روابط دو کشور چين و آلمان است.
ميچل توضيح داد: گفتگو درباره روابط دو کشور چين و آلمان در زمينه صنعت و نوآوري در دستور کار سفر آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان به چين قرار دارد.
وي ادامه داد: دو کشور چين و آلمان در زمينه صنعتي و نوآوري پيشرفت هاي زيادي طي سال هاي اخير داشته اند و مي توانند در اين زمينه روابط خوبي با يکديگر داشته باشند.
سفير آلمان در چين تصريح کرد: سال جاري ميلادي سال همکاري دو کشور چين و آلمان در زمينه نوآوري است و تلفيق استراتژي صنعتي آلمان و فناوري اطلاعات چين مي تواند نتايج خوبي براي دو کشور داشته باشد.
وي ضمن اشاره به طرح ملي ده ساله 2015 تا 2025 چين براي ارتقاي صنعتي اين کشور و تبديل شدن به بزرگترين توليدکننده جهان، تصريح کرد: پکن-برلين زمينه هاي ويژه اي براي همکاري دارند و با توجه به شرايط موجود زمينه زيادي براي دو کشور چين و آلمان در زمينه همکاري هاي بين المللي وجود دارد.
ميچل توضيح داد: شرکت هاي چيني و شرکت هاي خارجي فعال در چين مي توانند با استفاده از شرايط همکاري و رقابت، بهره وري خود را افزايش دهند.
وي ادامه داد: آلمان اميدوار است که چين سيگنال هاي بيشتري درباره استقبال از کسب و کار خارجي و باز کردن بازار چين به روي شرکت هاي خارجي به برلين بفرستد.
سفير چين در آلمان علاوه بر اعلام آمادگي آلمان براي گسترش روابط با چين، اعلام کرد که نسبت به کاهش سرعت رشد اقتصادي چين و آشفتگي بازارهاي سهام بين المللي نگران است.
ميچل تصريح کرده است: اقتصاد چين شرايط دشواري را پيش رو دارد، اما؛ پيش بيني نمي شود که سقوط چشمگيري در انتظار اقتصاد اين کشور باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن