تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):درهاى گناهان را با استعاذه (پناه بردن به خدا) ببنديد و درهاى طاعت را با بسم اللّه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813130276




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرمربی جدید لیورپول انتخاب شد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
سرمربی جدید لیورپول انتخاب شد




سرمربی پیشین تیم فوتبال بورسیا دورتموند، با قبول پیشنهاد مسئولان باشگاه لیورپول، هدایت این تیم را بر عهده گرفت.





خبرگزاری تسنیم: سرمربی پیشین تیم فوتبال بورسیا دورتموند، با قبول پیشنهاد مسئولان باشگاه لیورپول، هدایت این تیم را بر عهده گرفت.

یورگن کلوپ امشب (پنجشنبه) به  لیورپول می‌رود تا با امضای قراردادی سه ساله، هدایت قرمزپوشان مرسی‌ساید را برعهده بگیرد.

کمتر از یک هفته پس از اخراج برندان راجرز، سرمربی ایرلندی پیشین لیورپول، مذاکرات مسئولان این باشگاه با سرمربی پیشین بورسیا دورتموند به نتیجه رسید و در حالی که تصور می‌شد کلوپ 48 ساله فصل آینده جانشین پپ گواردیولا در بایرن مونیخ باشد، او هدایت مرسی‌سایدی‌ها را قبول کرد.

گفته می‌شود، کلوپ که لیورپولی‌ها پیش از این نیز دو بار برای استخدامش تلاش کرده بودند، فردا در مراسمی در آنفیلد به صورت رسمی به عنوان سرمربی جدید لیورپول معرفی خواهد شد.

کلوپ که به همراه بورسیا دورتموند دو بار متوالی قهرمان بوندس‌لیگا شد و این تیم را سال 2013 به فینال لیگ قهرمانان اروپا رساند در پایان فصل گذشته با اتمام قراردادش با زردپوشان وستفالن، این تیم را ترک کرد و از آن زمان بیکار بوده است.

به گزارش نشریه دیلی‌میل، کلوپ نمی‌خواهد با دستیاران راجرز کار کند و قرار است زلیکو بوواچ، دستیار مورد اعتمادش و نیز پتر کراویتز به عنوان آنالیزور تیم در آنفیلد مشغول به کار شود.

اولین بازی کلوپ پس از عقد قرارداد با قرمزپوشان مرسی‌ساید، 9 روز دیگر در خانه تاتنهام خواهد بود و این در حالی است که تیم او اکنون با 12 امتیاز از هشت بازی در رده دهم جدول لیگ برتر قرار دارد.






تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 224]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن