تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من ادب آموخته خدا هستم و على، ادب آموخته من است . پروردگارم مرا به سخاوت و نيكى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815474811




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نبود قانون حمایت از مالکیت فکری در صنعت پویانمایی و بازی های رایانه ای


واضح آرشیو وب فارسی:فیمنا: این سمپوزیوم بین المللی با حضور اندیشمندان داخلی و خارجی، دست اندرکاران در اعتلا و ارتقای سطح هنر انیمیشن و بازی های رایانه ای و با هدف تقویت این صنعت، انتقال معنویت دینی، حفظ کرامت انسانی و تقویت روحیه ایثار و شهادت، کشف استعدادهای جدید و جذب سرمایه گذاران خارجی و داخلی برگزار می شود. بنا بر این گزارش، در همین […]این سمپوزیوم بین المللی با حضور اندیشمندان داخلی و خارجی، دست اندرکاران در اعتلا و ارتقای سطح هنر انیمیشن و بازی های رایانه ای و با هدف تقویت این صنعت، انتقال معنویت دینی، حفظ کرامت انسانی و تقویت روحیه ایثار و شهادت، کشف استعدادهای جدید و جذب سرمایه گذاران خارجی و داخلی برگزار می شود. بنا بر این گزارش، در همین خصوص نشستی با حضور دست اندرکاران و برگزارکنندگان این رویداد بزرگ بین المللی و مدیران شرکت های تولیدی انیمیشن، گیم ساز و جلوه های بصری و اصحاب رسانه، با رویکرد تجاری سازی انیمیشن و بازی های رایانه ای و بررسی تجارب بومی در این عرصه برگزار شد. دکتر لباف زاده، دبیر علمی نخستین سمپوزیوم بین المللی انیمیشن و بازی های رایانه ای؛ دانش و تجارت جهانی، در این نشست گفت: اهداف این سمپوزیوم بر اساس سند چشم انداز جمهوری اسلامی ایران تدوین شده است و ما در دو گروه محتوایی و فنی برای تجارت جهانی گام برمی داریم. وی با بیان اینکه بحث اقتصاد دانش بنیاد و کارآفرینی از محورهای اصلی این سمپوزیوم است، افزود: بحث سبک زندگی ایرانی – اسلامی نیز از دیگر محورهایی است که باید در محتوای محصولاتمان گنجانده شود و باید مخاطب شناسی، آموزش و فرهنگ سازی را در تولیداتمان بطور جدی در نظر بگیریم. دبیر تجاری سازی این سمپوزیوم نیز در خصوص تجاری سازی انیمیشن و بازی های رایانه ای با بیان اینکه منظور ما از تجاری سازی این است که ایده ای را به یک محصول تبدیل کنیم، گفت: برخی از افراد با کمک های دولتی و برخی با پول شخصی خود این کار کرده اند. نوری افزود: درباره فرآیندهایی که باید برای مطرح شدن پویانمایی در بازار جهانی طی شود، موضوع تحریم ها مطرح بوده است که خوشبختانه این مشکل اکنون وجود ندارد. وی ادامه داد: در جلسات آینده روی محتوای انیمیشن ها و بازی های رایانه ای تمرکز خواهیم کرد. در ادامه این نشست، مدیران شرکت های تولیدی انیمیشن، گیم ساز و جلوه های بصری به بیان مشکلات صنعت انیمیشن سازی و راهکارهای رشد و ارتقا در این صنعت پرداختند. بر اساس این گزارش، نبود قانون حمایت از مالکیت فکری ، نبود شبکه ارتباطی بین فعالان این صنعت در داخل کشور، فقدان شبکه توزیع محصولات و دانش ناکارآمد فارغ التحصیلان از جمله مواردی بود که به عنوان مشکلات صنعت پویانمایی و بازی های رایانه ای مطرح شد. علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت http://www.sharifanimation.com مراجعه کنند./ ایسنا http://isna.ir


پنجشنبه ، ۱۶مهر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فیمنا]
[مشاهده در: www.fimna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن