تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زمستان بهار مومن است از شبهاى طولانى‏اش براى شب زنده‏دارى واز روزهاى كوتاهش براى روز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821035574




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روسيه شورشيان ميانه رو در سوريه را هدف قرار مي دهد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ مهر ۱۳۹۴ (۱۰:۳۶ق.ظ)
نخست وزير ترکيه مدعي شد: روسيه شورشيان ميانه رو در سوريه را هدف قرار مي دهد موج - نخست وزير ترکيه اعلام کرد تنها دو حمله هوايي روسيه، مواضع داعش را هدف قرار داده است و آنکارا قصد ندارد هيچ امتيازي در امنيت مرزهايش به کسي بدهد.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، احمد داوود اوغلو، نخست وزير ترکيه، با تاکيد بر اشتباه بزرگ روسيه در رابطه با دخالت در درگيري هاي سوريه، گفت: پيش بيني آنچه ممکن است در صورت نقض حريم هوايي ترکيه توسط جنگنده هاي روسيه رخ دهد، سخت است.
وي افزود: از 57 بمباران روسيه، تنها دو بماران اين کشور مواضع داعش را هدف قرار داده و مابقي، شورشيان ميانه رو مورد حمايت ترکيه و آمريکا را نشانه گرفتند. داوود اوغلو مدعي شد اين سخنان را بر اساس آمار و اطلاعات نظامي دريافت کرده، عنوان مي کند.
نخست وزير ترکيه همچنين نسبت به هجوم جديد آوارگان جديد بر اثر حملات روسيه به مناطق غيرنظاميان، هشدار داد.
گفتني است روز شنبه دو جنگنده اف-16 ترکيه توسط يک جت ميگ-29 به مدت پنج دقيقه رهگيري شد. در مقابل اين اقدام آنکارا سفير روسيه در ترکيه را احضار کرد. ضمن آنکه آمريکا و ناتو بر تعهد خود به حفظ حريم هوايي اين کشور تاکيد کردند.
داوود اوغلو اشاره کرد: ما هيچ امتيازي در زمينه امنيت مرزي و هوايي خود به کسي نمي دهيم. اين در حالي است که ما با روسيه تنشي نداريم اما لازم است مسکو به حريم ترکيه احترام بگذارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن