تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815598786




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نجات 6 محکوم به اعدام از پای چوبه دار


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: نجات 6 محکوم به اعدام از پای چوبه دار
سحرگاه چهارشنبه 15 مهرماه سال جاری 9 محکوم به قصاص نفس - اعدام - که در فهرست مرگ قرار داشتند در محوطه زندان رجایی‌شهر در برابر طناب مرگ قرار گرفتند.
آفتاب : خانواده قربانیان این جنایات و مسئولان قضایی اجرای احکام در برابر آنها ایستاده بودند که زندانی‌ها به التماس افتادند و از اولیای دم خواستار بخشش شدند.


مردان اعدامی با ابراز پشیمانی از اقدامشان خواستار رضایت و مهلت زندگی شدند که خانواده‌های 6 مقتول از اجرای این مراسم صرف‌نظر کردند و 6 قاتل با گرفتن رضایت و مهلت به سلول‌های خود بازگشتند.


به گزارش ایران، در این میان 3 قاتل به نام‌های مرتضی 26 ساله که در جریان سرقت دست به جنایت زده بود، مجید 40 ساله که عامل یک قتل خیابانی بود و داریوش 29 ساله که هم‌محلی‌اش را در سال 88 به قتل رسانده بود، به دار مجازات آویخته شدند.






تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن