تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى‏گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821236857




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پادشاه اردن به رژیم صهیونیستی درباره ادامه تعرض به مسجد الاقصی هشدار داد


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزی خبر: تهران/ خبرگزاری صدا و سیما/ سیاسی 16/ 07/ 1394
پادشاه اردن چهارشنبه شب هشدار داد کشورش گزینه های دیپلماتیک و قانونی برای مقابله با اقدامات تحریک آمیز صهیونیست ها در مسجد الاقصی در شهر قدس در صورت ادامه یافتن آن در اختیار دارد.
دربار اردن در بیانیه ای اعلام کرد ، عبدالله دوم در نشست با هیئتی از شورای حکمای ( داوران ) مسلمان گفت: « اردن گزینه های دیپلماتیک و قانونی برای مقابله با تعرضات اسراییل به مسجد الاقصی در صورت ادامه یافتن آن در اختیار دارد.»
عبدالله دوم افزود: « ما به وظیفه خود در قبال قدس با همه ابزارهای موجود عمل می کنیم و مشکلات منطقه و بحران های موجود ما را از انجام دادن این وظیفه باز نخواهد داشت.»
در این بیانیه آمده است شورای حکمای مسلمان ماه رمضان سال 2014 با هدف تقویت صلح و ثبات در جوامع مسلمان و دور نگه داشتن آن از تنش و اختلاف تاسیس شد.
احمد الطیب شیخ الازهر و مشیر عبدالرحمن سوار الذهب رییس جمهور اسبق سودان ، محمد قریش شهاب وزیر امور دینی اسبق اندونزی ، محمود حمدی زقزوق وزیر اوقاف اسبق مصر و شماری دیگر از شخصیت های دینی در این نشست حضور داشتند.
پادشاه اردن تدوین ... [ مشاهده متن کامل خبر در واحد مرکزی خبر ]

پنجشنبه ، ۱۶مهر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزی خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن