تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 18 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):غذا خوردن نزد مصيبت‏زدگان و با خرج آنان، از رفتارهاى جاهليت است و سنّت پيامبر صلى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799736325




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کي‌روش: تکرار کاري که در سال 2014 انجام داديم فوق‌العاده دشوار است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ مهر ۱۳۹۴ (۱۴:۲۹ب.ظ)
ايران مي‌تواند به سطح تيم‌هايي نظير سوئد، دانماک، يونان و اروگوئه برسد؛ کي‌روش: تکرار کاري که در سال 2014 انجام داديم فوق‌العاده دشوار است موج - کارلوس کي‌روش معتقد است شاگردانش با تيم‌هايي همچون استراليا، ژاپن و کره‌‌جنوبي فاصله دارند ولي در زمين کار را براي آن ها دشوار مي‌کنند. او همچنين گفت تکرار کاري که در سال 2014 انجام داده‌اند، دشوار است.
به گزارش خبرگزاري موج، کارلوس کي‌روش در آستانه ديدار خارج از خانه فردا شب (پنج شنبه) مقابل عمان در مرحله اول انتخابي جام جهاني 2018 روسيه و جام ملت‌هاي آسيا 2019 در گفت‌و‌گو با نشريه «اسپورت 360» امارات گفت: شور و شوق به فوتبال در بين ايرانيان منحصر به فرد است. هيچ کشوري به اندازه ايران تا اين حد عاشق اين رشته ورزشي نيست.
کي‌روش که مي‌داند براي تکرار موفقيت دوره پيش جام جهاني مسئوليت سنگيني روي دوشش است، اظهار داشت: تکرار کاري که در سال 2014 انجام داديم، فوق‌العاده دشوار است. کار خيلي خيلي دشواري در پيش داريم و به همين خاطر بايد سخت‌تر از گذشته تلاش کنيم.
سرمربي پرتغالي کشورمان که تيمش با پيروزي 6 بر صفر مقابل گوام و برتري 3 بر صفر برابر هند پيشتاز گروه D است، صحبت‌هاي خود را اينگونه ادامه داد: تمام بازي‌هايي که تاکنون داشته‌ايم، دشوار بوده‌اند. بازي مقابل ترکمنستان در پايان فصل گذشته بود که براي هر دو تيم عجيب بود. آنها با انگيزه بالايي مقابل ايران قرار گرفتند و روي اشتباه ما به گل رسيدند. در ديدار مقابل گوام، در خانه خود بازي مي‌کرديم و تفکرات تاکتيکي خود و سبک بازي‌مان را به آنها ديکته و تحميل کرديم. مقابل گوام کارمان را به خوبي انجام داديم. هند هم با رويکردي هجومي‌اش ما را غافلگير کرد. پس از يک نيمه دشوار ما خودمان را جمع و جور کرديم و با تغيير استراتژي اوضاع را به سود خود تغيير داديم.
ايران فردا (پنجشنبه) در مسقط به مصاف عمان مي‌رود که انتظار مي‌رود جدي‌ترين آزمون اين تيم تا به اينجاي کار در مرحله انتخابي جام جهاني 2018 و جام ملت‌هاي آسيا 2019 باشد. کي‌روش که شاگردانش در آخرين رده‌بندي فيفا در رده سي و نهم جهان و اول آسيا هستند، بر اين باور است که تيم‌هاي ژاپن، کره‌جنوبي و استراليا کسب سهميه‌شان براي حضور در مرحله پاياني جام جهاني 2018 روسيه تقريباً قطعي است و ايران براي يک سهميه باقيمانده ديگر بايد با تيم‌هايي همچون عربستان، قطر، امارات، ازبکستان و چين رقابت کند.
سرمربي 62 ساله تيم ملي تأکيد کرد: رده‌بندي فيفا تنها يک رده‌بندي است و معنا و مفهوم ديگري ندارد، ولي جايگاهي که ما در آن قرار داريم در مقايسه با ديگر کشورها، فرآيند پيشرفت را نشان مي‌دهد. کشورهايي همچون ژاپن، کره‌جنوبي و استراليا به خاطر ظرفيت‌هايي که دارند در جايگاه بهتري هستند. خيلي خوب است که ما هم در چنين جايگاهي باشيم و ترجيح مي‌دهيم بهترين تيم آسيا باشيم، ولي ما با اين واقعيت روبه‌رو مي‌شويم که بايد براي حفظ جايگاه فعلي‌مان بکوشيم و قوي‌تر از چيزي که هستيم، شويم.
کي‌روش در ادامه با اشاره به اين که تيمش در زمين در تقابل با قدرت‌هاي اول آسيا از هيچ کوششي دريع نخواهد کرد، عنوان کرد: استراليا، ژاپن و کره‌جنوبي بازيکنان زيادي دارند که در ليگ‌هاي اروپايي بازي مي‌کنند و اين يک مزيت براي آنهاست، اما يک چيز قطعي است و آن اينکه در صورت رويارويي با ما (ايران) 90 دقيقه سخت و دشوار را براي‌شان رقم خواهيم زد. در زمين فقط ما و آنها حضور داريم.
سرمربي پيشين رئال‌مادريد با اشاره به توافق ايران با قدرت‌هاي جهاني بر سر مسئله هسته‌اي که رفع تحريم‌ها را در پي خواهد داشت، گفت: حالا اميدواري بيشتري به وجود آمده و همه چيز خيلي مثبت است. ما در ايران نياز به سرمايه‌گذاري بيشتري روي زيرساخت‌ها و پيشرفت فوتبال پايه داريم که حالا مي‌تواند عملي شود.
کي‌روش پس از جام جهاني 2014 برزيل، تغييراتي در ترکيب تيمش به وجود آورده و بازيکنان جديد و جواني را به تيم ملي اضافه کرده است. پس از جام جهاني 2014 ايران 13 بازي انجام داده که 9 بازي را با برد پشت سر گذاشته و از 23 گلي که تيمش به ثمر رسانده، سردار آزمون، مهاجم 20 ساله‌اش بيشترين سهم گلزني را داشته است.
وي عنوان کرد: بازيکنان جوان، روح تيم هستند. آنها شور و شوق، روحيه و جاه‌طلبي تازه‌اي را به تيم تزريق کرده‌اند. مرحله جابجايي و ايجاد تغييرات در تيم ملي، حرکتي استراتژيک براي آينده فوتبال ايران است. بايد بر اين باور باشيد کاري که مي‌کنيد بهترين کار براي تيم است و بايد به خودتان و بازيکنان‌تان اعتماد کنيد. اعتقاد دارم که من همه اين کارها را کرده‌ام و اميدوارم خدا هم از تصميماتم راضي بوده باشد.
کي‌روش گفت: چالش براي ايران اين نيست که تنها يکي از بهترين تيم‌هاي آسيا باشد، بلکه داشتن پتانسل بالايي براي چالش با بهترين تيم‌هاي اروپايي است، البته نه با تيم‌هايي در سطح آلمان، فرانسه، آرژانتين و برزيل، اما دليلي ندارد که تيم ملي ايران در سطح تيم‌هايي نظير سوئد، دانماک، يونان و اروگوئه نباشد. اين چالشي براي ايران در 10 سال آينده خواهد بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن