تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نادانى ريشه همه بديهاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806809300




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آتش‌نشانان پاسداران دارايي‌هاي معنوي و مادي مردم و شركت هستند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ مهر ۱۳۹۴ (۱۴:۱۴ب.ظ)
مديرعامل شرکت فرودگاه هاي کشور: آتش‌نشانان پاسداران دارايي‌هاي معنوي و مادي مردم و شركت هستند موج- رئيس هيات مديره و مديرعامل شركت فرودگاه‌هاي كشور با بيان اين که تجاري‌سازي خدمات آتش‌نشاني و نجات بايد در دستور كار شركت قرار گيرد گفت: در سال جاري 500 ميليارد ريال در حوزه ايمني از سوي شركت فرودگاه‌ها سرمايه‌گذاري شده است.
به گزارش خبرنگار موج، مه‌آبادي در جمع كاركنان اداره‌كل ايمني و آتش‌نشاني، اعضاي هيات مديره، معاونان، مديران كل و مديران بخشهاي مختلف شركت، خود را مفتخر به عضويت در مجموعه ايمني و آتش‌نشاني دانست و تاکيد کرد: ايمني و آتش‌نشاني فرودگاه‌ها مجموعه‌اي بسيار حساس و مهم است كه پاسداري از دارايي‌هاي معنوي و مادي مردم و شركت يكي از وظايف آن ها است.
وي گفت: براي درك اهميت و حساسيت فعاليت اين مجموعه بايد مفاهيم ايمني را به درستي بشناسيم.
وي اضافه كرد: ايمني زميني مجموعه‌يي مهم، حساس و ساعي است كه كمتر مورد توجه قرار گرفته و اميدواريم در آينده بتوانيم گام‌هاي بهتري را براي توسعه اين مجموعه برداريم.
مه‌آبادي با تشريح وظايف كاركنان ادارات ايمني و آتش‌نشاني، يكي از مهم‌ترين وظايف آنان را مراقبت و حفظ جان مردم هنگام وقوع حادثه ذكر كرد و گفت: علاوه بر اين، حفظ اموال مسافران، حفاظت از ايمني كل منطقه فرودگاهي و حتي حفاظت از منطقه حومه‌يي و محيط زيست در شرايط بحران هم از وظايفي است كه طبق دستورالعمل‌هاي بين‌المللي، آتش‌نشانان بايد نسبت به آن توجه داشته باشند.
وي افزود: بخش عمده‌يي از سرمايه‌هاي شركت هم در اين حوزه جمع است مثلاً برخي خودروهاي در اختيار آتش‌نشانان بهايي بالغ بر 30 ميليارد ريال دارند كه كاركنان ما بايد در حفظ اين سرمايه‌ها نيز بايد كوشا باشند.
وي با توجه دادن مديران و كاركنان اين حوزه به داشتن نگاه اقتصادي در برنامه‌هاي توسعه و اداره روزمره امور، به اسناد ايكائو درباره شرح وظايف آتش‌نشانان اشاره كرد و افزود: حتي در اين اسناد به درآمدزايي كاركنان ايمني و آتش‌نشاني نيز اشاره شده كه از اين نظر تجاري سازي اين خدمات هم بايد در دستور كار معاونت برنامه‌ريزي و نظارت قرار گيرد.
تشريح ويژگي‌هاي آتش‌نشانان از مواردي بود كه مديرعامل شركت فرودگاه‌ها به بيان آن پرداخت و گفت: شجاعت، خطرپذيري، خونسردي، هوشياري، تيزهوشي و از ويژگي‌هايي است كه آتش‌نشانان بايد به آن آراسته باشند.
وي با بيان اينكه آتش‌نشانان بايد سرعت عمل داشته طبق مستندات فقط 3 دقيقه تا رسيدن به محل حادثه فرصت دارند؛ تاكيد كرد: توانايي‌هاي فيزيكي، خوش استيل بودن و حتي مشخصات روحي و رواني از جمله عوامل موثر بر انجام درست و به موقع وظايف و مأموريت‌هاي اين حوزه است.
مه‌آبادي گفت: اين مشخصات بايد در تدوين مدل‌هاي شايستگي مد نظر قرار گرفته و در فرآيندهاي جذب و نگهداشت، بدقت رعايت شود ضمن اينكه حفظ اين ويژگي‌ها از طريق تمرينات هفتگي و دوره‌يي نيز بايد مد نظر مديريت قرار گيرد.
مديرعامل شركت فرودگاه‌هاي كشور در ادامه ضمن مهم دانستن وظايف هماهنگي و نظارت در حوزه مديريت ايمني خواستار سنجش تاثيرات فعاليت هر يك از حوزه‌ها در تغيير سطوح ايمني شد و گفت: يكي از اهداف سيستم مديريت ايمني، حصول اطمينان از اين است كه سازمان و هر يك از واحدهاي آن چگونگي تأثير فعاليت‌هاي خود در زمينه ايمني را بشناسد و نظامنامه‌يي را براي حفظ، پايش و بهبود مستمر آن تدوين كند.
مه‌آبادي با اشاره به اين كه ارائه توصيه‌هاي ايمني، يكي از مهم ترين وظايف مديريت ايمني و حوزه‌هاي مرتبط است كه متاسفانه در شركت توجه لازم به آن نشده است، توجه به نصب تابلوها و استفاده از ابزارهاي نوين ارتباطي و اطلاع‌رساني براي انتشار پيام‌ها و هشدارهاي ايمني در فرودگاه‌ها و در سطوح مختلف شركت به منظور افزايش ايمني و اجتناب از وقوع را ضروري دانست.
رئيس هيأت مديره شركت در بخش پاياني سخنان خود با اشاره به اهميت نقش تجهيزات و ماشين آلات در حفظ و ارتقاي سطح ايمني فرودگاه‌ها، از سرمايه‌گذاري 500 ميليارد ريالي شركت از جمله خريد 12 دستگاه خودرو مدرن فوماتيك فرودگاهي به‌عنوان يكي از اقدامات شركت در سال جاري ياد کرد.
گفتني است؛ مه‌آبادي در ابتداي سخنان خود با بزرگداشت ياد و خاطره پيشكسوتات و فعالان ايمني و آتش نشاني در فرودگاه‌هاي كشور، ياد آتش‌نشانان شهيد در حمله هوايي رژيم بعث عراق به آبادان را در مهر 1359را گرامي داشت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 5]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن