تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بنگر در چه (لباسى) و بر چه (چيزى) نماز مى گزارى، اگر از راه صحيح و حلالش نباشد، قبول ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820835581




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اولويت‌هاي سرمايه‌گذاري خيرين در يک ماه و نيم آينده تدوين خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ مهر ۱۳۹۴ (۱۴:۳۷ب.ظ)
وزير بهداشت: اولويت‌هاي سرمايه‌گذاري خيرين در يک ماه و نيم آينده تدوين خواهد شد موج - وزير بهداشت در جمع خيرين سلامت ابراز اميدواري کرد که تا يک ماه و نيم آينده اولويت‌هاي سرمايه گذاري خيرين در حوزه سلامت تدوين و اعلام خواهد شد.
به گزارش خبرگزاري موج، هاشمي در اولين همايش تجليل از خيرين سلامت که شامگاه سه شنبه در مشهد برگزار شد، با گراميداشت ياد جان باختگان فاجعه منا و مسجد الحرام گفت: اميدوارم غفران الهي در جوار حريم حق شامل حالشان شود.
وي با اشاره به لذت کار خير خاطرنشان کرد: زيباترين لحظات زندگي لحظاتي است که در همين مکان‌ها و براي کار خير دور هم جمع مي‌شويم. کاري که از صميم قلب براي کمک به محرومان انجام مي‌شود، بهترين آموزش زندگي براي فرزندان و اطرافيان است.
وزير بهداشت اظهار داشت: آنچه که بيش از هر چيز در کشور ما نياز است، ارتقاء مکارم اخلاقي است و چه اخلاقي بالاتر از مهرورزي به هم‌وطنان و کمک به ضعفا و محرومين است.
هاشمي گفت: در شرايط آشوب زده دنيا و غفلتي که در زندگي امروز اتفاق مي‌افتد اين روحيه که انسان از مال خويش براي کمک به سلامت و رفاه ديگران بگذرد، بسيار ارزشمند است.
وي ابراز اميدواري کرد: سال‌هاي آينده اين مراسم پر شورتر و پر تعدادتر برگزار شود. وزارت بهداشت هم در کنار خيرين خواهد بود و به همراهي با خيرين سلامت افتخار مي‌کند.
وزير بهداشت ابراز اميدواري کرد: با همکاري دکتر نيري و دکتر ايازي در 1.5 ماه آينده اولويت‌هاي سرمايه‌گذاري اين حوزه و خدماتي که خيرين مي‌توانند انجام دهند را تدوين کنيم. ممکن است کسي بخواهد وسيلهٔ ساده‌اي را هديه کند و يا از يک بيمار دياليزي حمايت کند، که همه را در قالب سامانه‌اي که طراحي خواهد شد، اعلام خواهيم کرد.
هاشمي با اشاره به مشکلات خيرين سلامت گفت: بخشي از مشکلات مربوط به ماست و بخشي مربوط به دولت است که حتماً از طريق جلسه اي که با وزير اقتصاد و رئيس سازمان مديريت و برنامه و رئيس گمرک کشور با نمايندگان خيرين ترتيب خواهيم داد، مشکلات را حل خواهيم کرد. اگر سنگي پيش روي شماست اين وظيفه ماست که آن را برداريم.
وي خاطرنشان کرد: با توجه به رشد ساخت مدارس خيرساز و رفع نيازهاي نسبي اين بخش، از خيرين مي‌خواهيم در حوزه سلامت نيز کمک کنند و اميدوارم خيرين در حوزه سلامت بتوانند يادگارهاي ارزشمندي را از خود براي ملت ايران بر جاي بگذارند.
در پايان اين مراسم مجمع خيرين سلامت به خاطر حمايت‌هاي هاشمي از اين مجمع، لوح تقديري را به وي اهدا کرد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن