تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814712489




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پايان عمليات احداث ايستگاه مترو نعمت‌آباد پايتخت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ مهر ۱۳۹۴ (۱۱:۳۸ق.ظ)
پايان عمليات احداث ايستگاه مترو نعمت‌آباد پايتخت موج - مدير روابط عمومي شرکت مترو تهران و حومه از اتمام عمليات احداث ايستگاه مترو نعمت‌آباد پايتخت خبر داد و گفت: ايستگاه مترو نعمت‌آباد در نيمه جنوبي خط سه و حدفاصل ايستگاه‌هاي آزادگان و عبدل‌آباد و در محدوده محلات پاسگاه نعمت‌آباد، جوانه، خلازيل، سهيل و شهيد کاظمي واقع شده است.
به گزارش خبرگزاري موج، علي‌اکبر روح‌نواز، مدير روابط عمومي شرکت مترو تهران و حومه با بيان اين که ايستگاه مترو نعمت‌آباد در هفته آخر مهر افتتاح مي‌شود. وي افزود: ايستگاه مترو نعمت‌آباد در نيمه جنوبي خط سه و حدفاصل ايستگاه‌هاي آزادگان و عبدل‌آباد و در محدوده محلات پاسگاه نعمت‌آباد، جوانه، خلازيل، سهيل و شهيد کاظمي واقع شده است.
وي گفت: براي تردد شهروندان از طريق اين ايستگاه مترو، دو ورودي با هشت دستگاه پله‌برقي در ضلع شمالي و جنوبي بزرگراه آيت‌الله سعيدي طراحي و ساخته شده است.
مدير روابط عمومي شرکت مترو تهران و حومه افزود: براي ساخت ايستگاه مترو نعمت‌آباد با زيربناي 11 هزار مترمربع 85 هزار مترمربع خاک‌برداري پنج هزار تن ميلگرد 30 هزار مترمکعب بتن و 27 هزار مترمربع قالب‌بندي به کار رفته است.
وي خاطرنشان کرد: ايستگاه مترو نعمت‌آباد در مراسمي در هفته آخر مهرماه افتتاح مي‌شود و بنا داريم در آبان نيز ايستگاه عبوري مترو ميرزاي شيرازي در نيمه مياني خط سه و حدفاصل ايستگاه‌هاي مترو شهداي رسانه و شهيد بهشتي را افتتاح کنيم.
خط سه مترو تهران به طول 37 کيلومتر از ايستگاه آزادگان در جنوب غرب تا ايستگاه قائم (عج) در شمال شرقي تهران در حال سرويس‌دهي است که با تکميل ايستگاه‌هاي عبوري باقي مانده و ورود واگن‌هاي جديد به ظرفيت نهايي جابجايي روزانه يک ميليون سفر خواهد رسيد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن