تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 12 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ردم دو گروه‏اند: دانشمند و دانش‏اندوز و در غير اين دو، خيرى نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813619484




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس مجلس شورای اسلامی: جهاد موضوعی اساسی برای جامعه اسلامی است


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: رئیس مجلس شورای اسلامی: جهاد موضوعی اساسی برای جامعه اسلامی است


رئیس مجلس شورای اسلامی در کنگره ملی شهدای چهارمحال و بختیاری در شهرکرد تصریح کرد: جهاد و شهادت، یک مسئله اساسی برای جامعه اسلامی است و یک مسلمان واقعی کسی است که آماده باشد و روحیه حما به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، علی لاریجانی افزود: عزت مومن و جامعه اسلام در این است که اهل مجاهدت و جهاد باشند به همین دلیل پیامبر اسلام فرمود اگر جامعه ای لباس جهاد را در بیاورد لباس خفت بر تن می کند .
رئیس مجلس شورای اسلامی: جهاد موضوعی اساسی برای جامعه اسلامی است

رئیس مجلس شورای اسلامی عشق به جهاد و شهادت را عامل تفاوت ایران با دیگر کشورهاست ادامه داد: چون انقلاب اسلامی به ایران استقلال داد و اکنون مسئولان به پشتوانه ملت ایران آمریکا را در سخنان خود خوار و ذلیل می کند و لذا جهاد و شهادت یک مسئله اساسی برای جامه اسلامی است و یک مسلمان واقعی کسی است که اماده باشد و روحیه حماسی اسلامی داشته باشد از این رو شهید مطهری می فرماید ملت های ازادی ملت هایی هستند که روحیه حماسی داشته باشند و اهل جهاد و شهادت باشند از این رو خانواده های شهدا در ایران عزت مند هستند زیرا می دانیم استقلال ما مرهون خون شهداست .
رئیس مجلس در سخنان خود با اشاره به اهمیت عشی هر مومن به جهاد و شهادت افزود : امام علی عله اسلام در نصیحتی به مالک فرمود : از خدا می خواهم که عاقبت من و شما را سعادت و شهادت قرار دهد .
آقای لاریجانی با بیان اینکه این سعادت و شهادت با هم همراه هستند تصریح کرد : " شهادت یک امر واقعی برای مسلمان است و چیزی است که امام علی فرمود اگر هزار بار با شهادت از دنیا بروم بهتر است که در رختخواب از دنیا بروم .
این چه حلابتی است که امام علی ع که فرمود که من بر اسمانها بیتر تسلط دارم تا بر زمین اینگونه می فرماید . از این رو اگر مسلمان عشق به جهاد و شهادت نداشته باشد پیامبر می فرماید چنین فردی هرگاه  از دنیا برود کافر از دنیا رفته است به همین علت عزت و سرافرازی مومن در این است که عاشق شهادت و جهاد باشد و سعادت جامعه هم در عشق به شهادت و جهاد است و اینکه خانواده شهدا گرانقدر و ارزشمند است .
رئیس مجلس شورای اسلامی در ابتدای سخنان خود از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و برای تشکیل این کنگره به منظور گرامیداشت شهیدان گران قدر و نیز نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری برای همکاری تشکیل کنگره قدر دانی کرد .


چهار شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن