تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  انبر مناسب دستگاه تسمه کش اگر نگاهی به یک یخچال یا اجاق گازی که در کارتن است بیندازید، تسمه هایی د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814699368




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قيمت‌هاي پايين نفت فرصتي براي کاهش هزينه‌هاي توتال است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ مهر ۱۳۹۴ (۱۰:۴۲ق.ظ)
قيمت‌هاي پايين نفت فرصتي براي کاهش هزينه‌هاي توتال است موج - مدير عامل شرکت توتال به سرمايه‌گذاران اين شرکت گفت: قيمت‌هاي پايين نفت در بازارهاي جهاني فرصتي براي شرکت‌هاي بزرگ مانند توتال فراهم مي‌کند که خود را با شرايط جديد وفق داده و هزينه‌هاي عملياتي خود را کاهش دهند.
به گزارش خبرگزاري موج، پاتريک پويان در جلسه‌اي با سرمايه‌گذاران در ژنو برگزار شد، گفت: شرکت‌هاي بزرگ مانند توتال بايد عمليات بالادستي خود را کاراتر ساخته و به فکر ايجاد ساز و کارهاي جديد پرداخت ماليات به کشورهايي باشند که در آن‌ها مشغول به فعاليت هستند.
در اطلاعيه‌اي که موسسه تحقيقاتي ريموند جيمز در مورد اين ديدار منتشر کرد، آمده است: با توجه به فرصت‌هاي ترکيب و ادغام (M&A)، اين گروه به دنبال آن است که سرمايه‌هاي خود را معطوف به نقاط قوت خود در آفريقا، خاورميانه، درياي شمال، عمليات حفاري آب‌هاي عميق و گاز طبيعي مايع شده کند به جاي اين که به دنبال فرصت‌هاي موجود در شيل اويل آمريکا باشد.
بنا بر اين اطلاعيه، توتال بيشتر از اين که در توسعه نفت به طرق مشکل‌زا باشد، به دنبال آن است که صنعت گاز طبيعي مايع شده را در ايران در دست بگيرد. ماسه‌هاي نفتي جايگاه مناسبي براي شرکت ندارند و توتال ممکن است موقعيت‌هاي آتي خود را به فروش رساند.
توتال بعد از فروش ۱۰ درصد از سهام خود در ماسه‌هاي نفتي آلبرتاي کانادا به شرکت کانادايي سانکور انرژي، اعلام کرد: در شرايط قيمت پايين نفت در بازار، توتال تصميم دارد طرح‌هاي خود را براي توسعه برداشت نفت از ماسه‌هاي نفتي کانادا متوقف کند.
همچنين توتال ماه قبل اعلام کرد که بيش از هر چيز ديگر به دنبال حفاظت از سود سهام خود است. توتال گفته است که خود را براي دوره طولاني نفت ارزان آماده مي‌کند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن