تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ آيينى، با نادانى رُشد نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820092227




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحقق توليد روزانه ۵۰۰ هزار بشکه نفت زمان زيادي طول نمي‌کشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ مهر ۱۳۹۴ (۹:۵۲ق.ظ)
رئيس کميته بازنگري قراردادهاي نفتي: تحقق توليد روزانه ۵۰۰ هزار بشکه نفت زمان زيادي طول نمي‌کشد موج - رئيس کميته بازنگري قراردادهاي نفتي در حاشيه کنفرانس نفت و پول در لندن به خبرنگاران گفت: ايران بلافاصله پس از تحريم‌ها، حداقل روزانه ۵۰۰ هزار بشکه به توليد خود مي‌افزايد و تحقق اين هدف زمان زيادي طول نمي‌کشد.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد مهدي حسيني، رئيس کميته بازنگري قراردادهاي نفتي، در کنفرانس نفت و پول لندن گفت: ايران در آينده‌اي نزديک بيش از ۵۰ پروژه اکتشاف و توليد را به سرمايه‌گذاران و شرکت‌هاي نفتي معرفي مي‌کند.
وي در جريان سخنراني ششمين نشست تخصصي روز نخست برگزاري کنفرانس نفت و پول لندن با عنوان «ظهور دوباره ايران به عنوان يک قدرت نفتي و گازي: آينده چيست؟» گفت: اين پروژه‌هاي نفتي امسال در کنفرانس رونمايي از مدل جديد قراردادهاي نفتي ايران (IPC) در تهران و يک کنفرانس ديگر در فوريه ۲۰۱۶ در لندن معرفي مي‌شوند.
کنفرانس نفت و پول از ۶ اکتبر به مدت دو روز تا هفتم اکتبر (۱۵ مهر) در لندن برگزار مي‌شود و سيد مهدي حسيني، رئيس کميته بازنگري قراردادهاي نفتي ايران، در کنار عبدالله سالم البدري، دبير کل سازمان کشورهاي صادرکننده نفت (اوپک) و مديران عامل شرکت‌هاي بي.پي، توتال، شل از سخنرانان اصلي اين کنفرانس به شمار مي‌آيد.
بر اساس گزارش پايگاه اينترنتي کنفرانس نفت و پول لندن، در روز نخست اين کنفرانس نشستي تخصصي با عنوان «ظهور دوباره ايران به عنوان يک قدرت نفتي و گازي: آينده چيست؟» به رياست هرمان فرانسن، مدير عامل نشريه آمريکايي انرژي اينتليجنس و ديگر اعضاي اين نشست از جمله سيد مهدي حسيني، رئيس کميته بازنگري قراردادهاي نفتي، فريدون فشارکي، رئيس موسسه مشاوره فکتس گلوبال انرژي و بيژن خواجه پور، مدير موسسه بين‌المللي آتيه، برگزار شد.
عناويني از جمله «ريسک‌ها و فرصت‌هاي براي نقش‌آفريني در بخش‌هاي بين‌المللي نفت و گاز»، «چه زماني مي‌توان انتظار افزايش صادرات نفت ايران را داشت؟» «حضور سرمايه‌گذاران در ايران: چه مقدار و چه زماني؟» «ايران چگونه مي‌خواهد سرمايه‌هاي خارجي را جذب کند و بازارهاي جهاني را تغيير دهد»، به بحث و بررسي گذاشته شد.
ايران پس از لغو تحريم‌هاي بين‌المللي در پي توافق جامع هسته‌اي وين، خواهان احياي سهم از دست رفته خود در بازارهاي جهاني نفت خام است.
ايران اعلام کرده است که پس از لغو تحريم‌ها به‌زودي توليد و صادرات نفت خام خود را افزايش مي‌دهد.
حسيني در حاشيه کنفرانس نفت و پول در لندن به خبرنگاران گفت: ايران بلافاصله پس از تحريم‌ها، حداقل روزانه ۵۰۰ هزار بشکه به توليد خود مي‌افزايد و تحقق اين هدف زمان زيادي طول نمي‌کشد.
وي افزود: ايران در نظر دارد پس از تحقق هدف افزايش توليد روزانه ۵۰۰ هزار بشکه، يک‌ميليون بشکه ديگر به توليد خود بي افزايد، شايد کمتر از يک سال بتوانيم به ظرفيت توليد روزانه چهار ميليون بشکه نفت خام در دوران پيش از تحريم‌ها دست يابيم.
ديگر برآوردها درباره افزايش توليد نفت خام ايران پس از لغو تحريم‌ها متعادل‌تر است، اما؛ افزايش توليد و صادرات نفت خام اين کشور مي‌تواند سبب افزايش رقابت در سازمان کشورهاي صادرکننده نفت (اوپک) شود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن