تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مردم به انجام روزه امر شده اند تا درد گرسنگى و تشنگى را بفهمند و به واسطه آن فقر و بيچا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806796972




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

به مهدوی‌كيا گفته بودند به من پاس نده! / علی دایی گفت هوایت را دارم


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
ادموند بزیک به مهدوی‌كيا گفته بودند به من پاس نده! / "علی دایی" گفت هوایت را دارم

ورزش> فوتبال ملی؛
به مهدوی‌كيا گفته بودند به من پاس نده! / "علی دایی" گفت هوایت را دارم
ادموند بزیک را به طور اتفاقی ملاقات کردیم، مهاجم سال‌های نه چندان دور پرسپولیس که از سال 1375 به این تیم ملحق شد و تا سال 1380 در جمع سرخپوشان باقی ماند.



به گزارش سرویس ورزشی "جام نیوز"اگر اشتباه نکنیم او در 133 بازی برای پرسپولیس 40 گل هم به ثمر رساند که آمار نسبتاً خوبی در این تیم به شمار می‌رود. ادموند بزیک درباره آن سال‌ها و حضورش در پرسپولیس حرف‌های جالبی زد که در پی از نظرتان می‌گذرد.   كار در تيم اميد پرسپوليس چگونه است؟
خدا را شكر، به همراه بهروز رهبري‌فرد مشغول خدمت به بر و بچه‌هاي اميد و جوانان پرسپوليس هستيم و اميد داريم بتوانيم به اين باشگاه كمكي كنيم.   شما قرار است براي گراميداشت ياد و خاطره مرحوم هادي نوروزي چه‌كار كنيد؟
باشگاه كه قطعاً تدابيري انديشيده است اما ما در تيم اميد پرسپوليس قصد داريم با پيراهن مشكي به ميدان برويم. واقعاً خبر هولناك و غيرمنتظره‌اي بود. من، هادي نوروزي را مي‌شناختم. پسري سر به زير و بدون حاشيه بود. اصلاً باور نمي‌كنم به اين زودي او را از دست بدهيم. (آهي مي‌كشد)   اگر اشتباه نكنيم سال 75 به پرسپوليس رفتي؟
بله، پس از ارائه بازي‌هاي نسبتاً خوب در آرارات، پرسپوليسي‌ها سراغم آمدند. 21 ساله بودم كه پيراهن اين تيم بزرگ را پوشيدم.   بازي كنار آن همه ستاره سخت نبود؟
فوق‌العاده سخت بود. شما تصورش را بكنيد يك جوان مي‌خواهد بين آن همه مهاجم بزرگ و اسم و رسم‌دار بازي كند... هم فال بود و هم تماشا!   فكر مي‌كنيم هميشه شماره 12 مي‌پوشيدي. چرا در پرسپوليس سراغ اين شماره نرفتي؟
آقاجان! شماره 12 دست حسين آقا عبدي كاپيتان پرسپوليس بود. مگر مي‌شد طرف شماره 12 رفت؟! شماره... (بعد از كلي فكر كردن) 10 را كه نپوشيدي. شماره...
(خودش جواب مي‌دهد) شماره 22 نصيب من شد. آن اوايل استانكو از سيستم 1-6-3 استفاده مي‌كرد و مرا هم بال چپ مي‌گذاشت.   و مهدي مهدوي‌كيا را بال راست. درست است؟
بله، مهدي و محمود شافعي را به عنوان بال راست به ميدان فرستاد. خاطرم هست يكي از بازيكنان باتجربه پرسپوليس نمي‌دانست من و مهدوي‌كيا رفاقت صميمانه‌اي با هم داريم و به او گفته بود كه به بزيك پاس نده!   جداً؟!
(مي‌خندد) بنده خدا متوجه نبود كه مهدي مهدوي‌كيا دوست صميمي من است و از او خواسته بود با اين كار باعث شود كه ادموند بزيك از پرسپوليس برود.   (به شوخي) منظورت علي دايي كه نيست؟!
نه بابا! علي دايي بزرگتر از اين حرف‌هاست. اتفاقاً خوب به خاطر دارم آن اوايل علي دايي بزرگي‌اش را به من ثابت كرد. آن زمان كار يك جوان در تيم‌هاي بزرگ بسيار سخت بود. دايي به من گفت هوايت را دارم و خيالت راحت باشد. همان توصيه علي آقا باعث شد راحت‌تر در پرسپوليس كار كنم اما كسان ديگري بودند كه... بگذريم!   مي‌شود نگذريم!
نه ديگر! گذشته‌ها گذشته است و به قول محسن بنگر فوتبال ارزش آن را ندارد كه بي‌دليل يا حتي با دليل به يكديگر بپريم.   از آن دوران پرسپوليس چه چيزهايي به يادت مانده؟
گلزني‌هاي دربي، مهدي هاشمي‌نسب، مجتبي محرمي، فرشاد پيوس، ... و خيلي خاطرات خوب ديگر. واقعاً دوران غرورانگيزي بود. پرسپوليس دست‌نيافتني به نظر مي‌رسيد و اميدوارم اين پرسپوليس هم بتواند ياد و خاطره آن دوران را زنده كند./110



۱۴/۰۷/۱۳۹۴ - ۲۳:۵۲




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن