تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن ابتدا به سلام مى كند و منافق منتظر سلام ديگران است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814710983




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز به‌ کار همايش سراسري بسيج مداحان کشور در لرستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ مهر ۱۳۹۴ (۱۸:۱۷ب.ظ)
آغاز به‌ کار همايش سراسري بسيج مداحان کشور در لرستان موج - خرم آباد - ششمين همايش سراسري بسيج مداحان کشور گراميداشت شهيد شاخص مداح، جلال ابراهيمي امروز، ۱۴ مهرماه به ميزباني استان لرستان در خرم‌آباد آغاز به‌کار کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، همايش سراسري بسيج مداحان کشور از عصر امروز سه‌شنبه، 14 مهر به ميزباني استان لرستان در محل سالن همايش‌هاي سازمان جهاد کشاورزي استان لرستان در خرم‌آباد آغاز به‌کار کرد.
ششمين همايش سراسري بسيج مداحان کشور با هدف گراميداشت شهداي مداح و شهيد شاخص مداح، سردار جلال ابراهيمي از شهداي گردان محرم لشگر 57 حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان، برگزار شده است.
اين مراسم با سخنراني آيت‌الله صديقي، امام‌جمعه موقت تهران و مداحي مجتبي رمضاني و مهدي ترکاشوند و با حضور مداحان شاخص کشوري، مديران هيأت‌هاي مذهبي، سخنرانان و مداحان استان لرستان برگزار مي‌شود.
يادآور مي‌شود، ششمين همايش سراسري بسيج مداحان کشور با همکاري سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، سازمان بسيج مداحان کشور و قرارگاه صاحب‌الامر(عج) استان لرستان برگزار و در اين مراسم از چند تن از مداحان و پير غلامان برگزيده استان نيز تجليل مي‌شود.
در اين همايش که آيت‌الله صديقي، امام جمعه موقت تهران نيز حضور داشت از خانواده شهيد شاخص مداحان کشور، جلال ابراهيمي از استان لرستان، قاسم علي رستمي از استان کرمانشاه، شهاب‌الدين خالصي از استان کرمانشاه تجليل شد.
همچنين، در اين همايش کشوري از خانواده شهيد مداح و مدافع حرم علي عسگري از استان چهارمحال و بختياري، و جانباز شهيد اسماعيل فروغي از استان تهران تجليل شد.
در اين مراسم که در محل سالن همايش‌هاي سازمان جهاد کشاورزي لرستان و با حضور جمعي ا زمداحان و مديران هيئت‌هاي مذهبي و پيرغلامان از سراسر کشور برگزار شد، از مداح جانباز علي علي‌نژاد فرد از خوزستان، رجب قدوسي از خراسان شمالي و کريم سرباز از قزوين نيز تقدير شد.
در ادامه همچنين از مداحان جوان سيداحمد حيات‌الغيب از خرم‌آباد، مهدي ترکاشوند از بروجرد و يونس سبزي از نورآباد و از بانوان مداح سيده طاهره موسوي از خرم‌آباد، فريد از بروجرد تجليل شد
در اين مراسم همچنين از داريوش رحيمي، مداح دفاع مقدس و همچنين چند تن از پيرغلامان از جمله سيدمحمد عظيمي از ازنا، علي‌داد عدالت‌جو از نورآباد، علي‌رضا قهرماني از خرم‌آباد و خوش‌منظر از هيئت مساکين الازهرا(س) خرم‌آباد تقدير شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن