تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):من وصىّ آخرين‏ ام، به وسيله من بلا از خانواده و شيعيانم دفع مى ‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821038291




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشورهای اسلامی برای بازگرداندن ثبات به منطقه چاره اندیشی کنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: بروجردی: کشورهای اسلامی برای بازگرداندن ثبات به منطقه چاره اندیشی کنند رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کشورهای اسلامی باید برای بازگرداندن ثبات و آرامش به منطقه چاره اندیشی کنند.
۱۳۹۴ سه شنبه ۱۴ مهر ساعت 15:51

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس سیاسی پانا، علاءالدین بروجردی روز سه شنبه در دیدار محمد سعد رییس انجمن دوستی تونس و ایران افزود: اقدامات نادرست و اشتباهات آمریکا و متحدانش در منطقه سبب تشدید بحران به خصوص از افغانستان و عراق تا لیبی و یمن شده است.
وی در ادامه این دیدار به مناسبات دیرینه دو کشور ایران و تونس اشاره کرد و گفت: دو کشور از زمینه مناسبی برای گسترش روابط در عرصه های مورد علاقه برخوردارند که می بایست از آنها در جهت توسعه مناسبات دوستانه فیمابین استفاده کنند.
بروجردی افزود: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از روند توسعه مناسبات دو کشور در عرصه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و پارلمانی حمایت می کند.
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه به حقوق هسته ای ایران اشاره کرد و گفت: ایستادگی ملت و دولت ایران بر سر حقوق هسته ای باعث شد تا سیاست تحریم اقتصادی و به انزا کشاندن ایران از سوی برخی کشورها شکست خورده و حق ایران برای استفاده از انرژی صلح آمیز هسته ای به رسمیت شناخته شود.
محمد سعد رییس انجمن دوستی تونس و ایران نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از سفر به ایران گفت: توسعه ارتباطات و همکاری ها میان تونس و ایران به نفع مردم دو کشور نیست.
وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از بازیگران مهم در سطح منطقه و جهان با ایستادگی در برابر تحریم ها و فشارهای گوناگون از دوران پیروزی انقلاب تاکنون توانسته است حقوق ملت ایران را در عرصه های گوناگون تامین کند.
سفیر اسبق تونس در ایران با انتقاد به سیاست برخی کشورهای عربی منطقه در کمک به شکل گیری بحران در سوریه، عراق و یمن گفت: تداوم بحران در منطقه به نفع هیچ کشوری نیست.
رییس انجمن دوستی تونس و ایران با ابراز امیدواری به گسترش مناسبات دو کشور مراتب تسلیت دولت و ملت تونس را به مناسبت فاجعه منا اعلام کرد. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن