تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821203141




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سجادی: نامه وزرا به رئیس‌جمهور، طنز تلخ دولت یازدهم است


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: سجادی: نامه وزرا به رئیس‌جمهور، طنز تلخ دولت یازدهم است
سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: دولتی‌ها به جای حل مشکلات اقتصادی، ایجاد اشتغال و رفع رکود بیشتر وقت خود را به مصاحبه و سخنرانی می‌گذرانند.
به گزارش نامه نیوز، سید کمال سجادی دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان با اشاره به نامه منتشر شده از سوی 4 وزیر دولت یازدهم خطاب به رئیس جمهور، گفت: دولت درخصوص بحث‌های نظام اقتصادی کشور و حتی در زمینه کنترل، نظارت ها و هماهنگی دستگاه‌ها باید کار و تلاش بیشتری را انجام دهد.
وی ادامه داد: با توجه به شواهد موجود، ظاهرأ دستگاه‌ها خیلی با یکدیگر هماهنگ نیستند و نامه 4 تن از وزارای دولت می‌تواند شاهدی بر این مدعا باشد، لذا به نظر می‌رسد کارهای دولت با مصاحبه و اعلام نظر می‌گذرد و ما کمتر کارهای عملی و اقدامات جدی را می‌بینیم. وی با بیان اینکه نظارت بر قیمت‌ها به عنوان یک مسئله عمومی و همه‌گیر وجود ندارد اظهار داشت: متأسفانه در خصوص اینگونه مسائل اجتماعی و حتی ایجاد اشتغال نیز کاری جدی و اقدامی عملی انجام نمی‌شود و دولتمردان فقط مشغول سخنرانی و مصاحبه هستند. دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان این نامه و علنی شدن آن را هشداری برای دولت دانست و تصریح کرد: مسولین اقتصادی دولت باید در زمینه مسولیت‌ها و زمینه کاری خود یک بازنگری اساسی داشته باشند و نباید کارنامه اقتصادی دولت تنها محدود به آمار و ارقام رشد یا کاهش نرخ تورم باشد. وی افزود: دولت یک بازنگری و تجدید نظر در نوع حرکت خود در نظام اقتصادی کشور داشته باشد، و نسبت به عواملی که بر روی اقتصاد و معیشت مردم و درآمدها موثر است تجدید نظر اساسی داشته باشد. سجادی با انتقاد از فعالیت‌های اقتصادی دولت و دستگاه‌های اقتصادی آن تأکید کرد: این نامه نشان می‌دهد که تا حدودی وزاری اقتصادی دولت متوجه این شده‌اند که مشکل اصلی کار کجاست و در حال حاضر همکاری و کمک رئیس جمهور و دستگاه‌ها برای حل این مشکل نیاز است. این فعال اصولگرا با تأکید بر اینکه وزار و دستگاه‌ها مراقب باشند که نوشتن و علنی کردن اینگونه نامه‌ها و این دست اختلافات به گرانی مجدد دامن نزند گفت: متأسفانه خبرهایی به گوش می‌رسد که حاکی از افزایش قیمت‌ها و گرانی است، که این اتفاقات در جهت رفاه مردم نیست و اینگونه نامه‌ها باید بررسی شود. وی ادامه داد: شاید علنی کردن نامه‌ای که حدودأ یک ماه قبل خطاب به رئیس جمهور نوشته شده، به علت برآورده نشدن انتظارات لازم در این نامه بوده و لذا وزرا باید پاسخگو باشند و علت انتشار این نامه را به مردم توضیح دهند. سجادی در پایان خاطرنشان کرد: ممکن است نگارش این نامه‌ها و حتی هر اقدامی از سوی مسولین آن هم کسانی که دستی مستقیم در مباحث اقتصادی دولت دارند ، موجی را ایجاد کرده و در اذهان عمومی جامعه تأثیرگذار باشد و بتواند یک طنز تلخ باشد چرا که آثار منفی نیز به دنبال خواهد داشت. وی تصریح کرد: این نامه نشان می‌دهد که فهم درستی از طرفین وجود ندارد و سوتفاهم‌های موجود میان طرفین منجر به نگارش این نامه شده است.


منبع: تسنیم


۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن