تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان مؤمن، در پشت دل اوست و دل منافق، در پشت زبان او، زيرا مؤمن هرگاه بخواهد سخنى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820988875




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاهش محسوس مصرف گازوئيل در همدان با اجراي طرح پيمايش


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ مهر ۱۳۹۴ (۱۴:۴۳ب.ظ)
کاهش محسوس مصرف گازوئيل در همدان با اجراي طرح پيمايش موج - طرح تخصيص سوخت در ازاي پيمايش، موجب کاهش محسوس مصرف گازوئيل بخش حمل‌ونقل منطقه همدان در ۱۰ روز نخست مهر امسال شده است.
به گزارش خبرگزاري موج، صادق فريدي، مدير شرکت پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه همدان، با تاکيد بر تأثير مثبت طرح پيمايش در مديريت مصرف سوخت ناوگان ديزلي گفت: بررسي داده‌هاي آماري حوزه حمل‌ونقل از تأثير راهبردي اجراي اين طرح حکايت دارد.
صادق فريدي با بيان اين که با عملياتي شدن اين طرح سراسري، منطقه همدان نيز اجراي آن را در نخستين روز مهر امسال کليد زد، تصريح کرد: بنابر بررسي‌ها، با اجراي طرح پيمايش، مصرف گازوئيل بخش حمل‌ونقل منطقه همدان در ۱۰ روز نخست مهر امسال نسبت به مدت مشابه پارسال، ۸.۶ درصد کاهش داشته است.
وي با مهم برشمردن طرح پيمايش و تأثير راهبردي آن در مديريت بيش از پيش مصرف گازوييل در بخش حمل‌ونقل، تصريح کرد: به نظر مي‌آيد که اکنون بايد مدت زمان ارائه خدمات سوخت‌رساني به خودروهاي ديزلي در جايگاه‌هاي سوخت مورد مطالعه قرار گيرد.
فريدي اجراي طرح عرضه نفت گاز براساس پيمايش مسير را گامي مهم در برطرف کردن مشکل قاچاق عنوان کرد و گفت: تحقق وعده زماني عرضه سوخت ديزل به ازاي کارکرد و فعاليت مفيد وسيله نقليه، از اهداف شرکت ملي پخش است.
اجراي طرح تخصيص سوخت به ازاي پيمايش با پايان يافتن فصل تابستان، از نخستين روز مهر امسال در سراسر کشور آغاز شده است.
بر اساس اين طرح، ناوگان ديزلي کشور براساس اعلام صورت وضع و بارنامه، سهميه گازوئيل دريافت مي‌کنند.
اين طرح با همکاري شرکت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي ايران به نمايندگي از وزارت نفت، سازمان پايانه‌ها و حمل‌ونقل کشور به نمايندگي از وزارت راه و شهرسازي و شهرداري‌ها به نمايندگي از وزارت کشور با هدف تخصيص سوخت واقعي با ناوگان ديزلي (حمل بار و مسافر) برون‌شهري و درون‌شهري اجرا شده است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن