تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درهاى آسمان در اولين شب ماه رمضان گشوده مى‏شود و تا آخرين شب آن بسته نخواهد شد. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815575222




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزير ورزش براي حل مشکل سهراب مرادي دستورات لازم را داد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ مهر ۱۳۹۴ (۱۴:۱۹ب.ظ)
رئيس فدراسيون وزنه‌برداري: وزير ورزش براي حل مشکل سهراب مرادي دستورات لازم را داد موج-رئيس فدراسيون وزنه‌برداري گفت: وزير ورزش و جوانان براي کسب سهميه المپيک دستور داد مشکل سهراب مرادي را حل کنيم.
به گزارش خبرگزاري موج و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، علي مرادي پس از ملاقات اعضاي هيات رئيسه با وزير ورزش و جوانان با تشکر از محمود گودرزي براي توجه به مسائل فدراسيون‌هاي المپيکي گفت: براي اولين بار هيات رئيسه جديد فدراسيون به اتفاق بنده به ديدار گودرزي رفتيم. وزير ورزش به ما گفت براي کسب 6 سهميه المپيک در مسابقات جهاني آمريکا تلاش کنيد و اميدوارم مثل هميشه وزنه‌برداري کاروان ورزش ايران را در بازي‌هاي ريو صاحب مدال کند.
وي با اشاره به مشکلات پيش آمده براي سهراب مرادي و اعلام بازنشستگي وي از طرف مسوولان قبلي فدراسيون وزنه‌برداري گفت: متاسفانه اين کار وزنه‌برداري را با مشکل جدي مواجه کرده است و گودرزي به ما تأکيد کرد مشکل سهراب مرادي براي حضور در مسابقات جهاني آمريکا و کسب سهميه المپيک حل شود و حتي به من گفت اگر نياز است با ايان رئيس فدراسيون جهاني صحبت کنم.
رئيس فدراسيون وزنه‌برداري از سفر خود به مجارستان و ديدار با تاماش آيان در پايان اين ماه خبر داد و عنوان کرد: اعزام سهراب مرادي به مسابقات جهاني با شرايطي که براي اين جوان پيش آورده‌اند، کار مشکلي است ولي ما براي او اقدام کرده‌ايم و منتظر ويزاي او براي سفر به آمريکا هستيم.
مرادي از حمايت وزير ورزش و جوانان از برنامه استعداديابي فدراسيون وزنه برداري خبر داد و گفت: گودرزي از ما خواست در رده‌هاي سني با برنامه و استفاده از تجربيات محمد نصيري، قهرمان بزرگ ايران حرکت کنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن