تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 11 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيبت كردن در (نابودى) دين مسلمان مؤثرتر از خوره در درون اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809019259




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قیمت میوه ۱۲درصد کاهش یافت +جدول


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: یک مقام مسئول در میدان مرکزی میوه و تره‌بار با بیان اینکه رکود سنگینی بر بازار میوه حاکم شده است، گفت: قیمت بیشتر میوه‌ها بین ۱۰ تا ۱۲ درصد کاهش یافته است.

به گزارش تراز ، هادی بختیاری در گفتگو با مهر اظهارداشت: در حال حاضر رکود سنگینی بر بازار میوه حاکم شده است، چراکه قدرت خرید مردم روز به روز کاهش می‌یابد.

وی با بیان اینکه تولید برخی میوه‌ها بسیار فراوان و صادرات آنها محدود است، گفت: هزینه‌های حمل و نقل، انبارداری و سردخانه‌‌ها افزایش یافته و به همین دلیل، سردخانه‌داران رغبت چندانی برای بردن میوه‌ها به سردخانه ندارند.

بختیاری با بیان اینکه عرضه میوه بسیار فراوان و بیش از تقاضا است، اضافه کرد: حدود یک ماه است که رکود بر بازار حاکم شده و قیمت بیشتر محصولات بین ۱۰ تا ۱۲ درصد کاهش یافته است.

به گفته این مقام مسئول، قیمت سیب در حدود یک ماه اخیر ۳۰ درصد کاهش یافته و قیمت نوع درجه یک این میوه حدود ۲۵۰۰ تومان است، ضمن اینکه قیمت نارنگی و انواع انگور کاهش زیادی داشته است.

بختیاری با اشاره به حادثه پیش آمده برای حجاج ایرانی، گفت: عدم برگزاری جشن و مهمانی‌هایی که به مناسبت بازگشت حجاج انجام می‌شد نیز بر رکود بازار میوه تاثیرگذار بوده است.

وی اضافه کرد: به عنوان مثال، قیمت میوه‌ای مانند موز در چنین فصلی باید بین ۴ تا ۵ هزارتومان باشد اما در حال حاضر قیمت این میوه بین ۳۰۰۰ تا ۳۲۰۰ تومان است و همین مساله باعث زیان واردکنندگان این میوه شده است.

به گفته بختیاری، میوه هایی که فصل شان رو به اتمام است و عرضه محدودی دارند، باید قیمت بالاتری نسبت به زمانی که عرضه آنها فراوان است، داشته باشند اما در حال حاضر چنین تفاوت قیمتی وجود ندارد.

این مقام مسئول با بیان اینکه هم اکنون تولید برخی میوه ها بسیار فراوان و قیمت آنها پایین است، افزود: در حال حاضر تولید برخی محصولات برای کشاورزان صرفه اقتصادی ندارد و ادامه شرایط فعلی منجر به نابودی تولید خواهد شد.

بختیاری، قیمت انواع میوه، سبزی و صیفی جات را به شرح زیر اعلام کرد:
 انواع میوه، سبزی و صیفی جاتقیمت هرکیلوگرم به تومانقیمت نوع ممتاز(دست چین)  انگور شاهانی۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰۲۵۰۰انگور شاهرودی۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰۲۲۰۰انگور مهره۱۰۰۰ تا ۱۷۰۰۲۲۰۰انگور بیدانه زرد۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰۳۵۰۰انگور بیدانه قرمز۳۰۰۰ تا ۳۵۰۰۵۰۰۰پسته تازه۱۳۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰۱۸۰۰۰گلابی شاه میوه۳۵۰۰ تا ۵۰۰۰۷۰۰۰گلابی بیروتی۴۰۰۰ تا ۶۰۰۰۹۰۰۰نارنگی بذر ژاپنی۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰۴۰۰۰نارنگی رسمی انشو۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰۳۰۰۰موز۳۰۰۰ تا ۳۲۰۰۳۳۰۰سیب لبنانی۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰۳۵۰۰لیموشیرین۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰۳۵۰۰لیمو ترش۶۰۰۰ تا ۷۵۰۰۹۰۰۰خیار رسمی۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰۳۳۰۰خیار گلخانه ای۱۰۰۰ تا ۱۷۰۰۲۰۰۰گوجه فرنگی۶۰۰ تا ۹۰۰۱۲۰۰سیب زمینی۶۰۰ تا ۸۰۰۱۳۰۰پیاز۶۰۰ تا ۸۰۰۱۲۰۰خربزه ۱۰۰۰ تا ۱۷۰۰۲۰۰۰هندوانه ۱۵۰ تا ۲۵۰۳۵۰سبزی خوردن۸۵۰-سبزی جور(کوکو، پلو، اش و قورمه)۸۵۰- 





زمانبندی انتشار: 14 مهر 1394 - 14:18





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن