تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعایی که بیشتر امید اجابت آن می رود و زودتر به اجابت می رسد،‌ دعا ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815624741




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توزیع برق استان مركزی با 2 سازمان تفاهم نامه همکاری امضا کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: در راستای آسیب شناسی و كاهش مخاطرات برق گرفتگی توزیع برق استان مركزی با 2 سازمان تفاهم نامه همکاری امضا کرد شركت توزیع نیروی برق استان مركزی با سازمان پزشكی قانونی و مركزمدیریت حوادث و فوریت های پزشكی استان مركزی تفاهم نامه ای در راستای آسیب شناسی و كاهش مخاطرات برق گرفتگی امضاء نمود.
۱۳۹۴ سه شنبه ۱۴ مهر ساعت 13:44

خبرگزاری پانا+توزيع برق استان مركزي با 2 سازمان تفاهم نامه همکاری امضا کرد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، مدیرعامل شركت توزیع نیروی برق استان مركزی هدف از امضای این تفاهم نامه را آموزش، آسیب شناسی، تحقیقات و اتخاذ تدابیر پیشگیرانه از حوادث برق گرفتگی عنوان كرد.
محمد اله داد افزود: همه ساله در استان و كشورمان شاهد حوادث ناشی از برق گرفتگی در مجاورت شبكه های برق، در محیط كار و منازل هستیم كه در این راستا تفاهم نامه ای با سازمان پزشكی قانونی و مركزمدیریت حوادث و فوریت های پزشكی استان مركزی به امضا رسید، كه اگر سالیانه یك نفر كمتر در این زمینه آسیب ببیند ما به اهداف این تفاهم نامه كه یك وظیفه معنوی و اخلاقی است رسیده ایم.
وی بیان کرد: آسیب شناسی علل وقوع برق گرفتگی به لحاظ جسمی كه به بدن متوفیان و مصدومین وارد می شود و راهكارهای پیشگیری های فنی و پزشكی از بروز حوادث و پیامدهای برق گرفتگی نقش بسزایی در كاهش این حوادث به همراه دارد.
مدیرعامل شركت توزیع نیروی برق استان مركزی بابیان اینكه مدت این تفاهم نامه از مهرماه سال جاری به مدت یكسال است ابراز داشت: این تفاهم نامه قابل تمدید می باشد.
اله داد اضافه کرد: این تفاهم نامه در شش ماده با محوریت آموزش و تحقیقات، آسیب شناسی و ارائه راهكارهای پیشگیری و كاهش پیامدها امضاء شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن