تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توفيق [انجام كار نيك] از خوشبختى و بى توفيقى از بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814714126




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وانت پیکاپ جدید پروتون به نام کارنیوال +عکس


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
وانت پیکاپ جدید پروتون به نام کارنیوال +عکس




پروتون کارنیوال، نامی است که شرکت خودروسازی مالزیایی پروتون برای اتومبیل کانسپت خود برگزیده است. در نگاه اول می‌توان قدرت و صلابت این اتومبیل را در چهره آن احساس کرد.





وب‌سایت خودرو بانک: پروتون را که دیگر می‌شناسید، شرکت مالزیایی خودروسازی که پیش از این هم در کشور خودمان شاهد تردد محصولاتش من جمله GEN2 و... بوده‌ایم، حالا پس از مدت‌ها فعالیت به صورت چراغ خاموش، بالاخره دست به قلم شد و یک طرح کانسپت از برند جدید تجاری خود را در سگمنت پیکاپ‌ها معرفی کرد که در ادامه بیشتر به آن‌ها خواهیم پرداخت.


معرفی وانت پیکاپ پروتون به نام کارنیوال



پروتون کارنیوال، نامی است که شرکت خودروسازی مالزیایی پروتون برای اتومبیل کانسپت خود برگزیده است. در نگاه اول می‌توان قدرت و صلابت این اتومبیل را در چهره آن احساس کرد. چهره‌ای خشن و نسبتا اسپرت که از یک جلوپنجره کامل و گسترده تا انتهای دو گوشه بدنه تشکیل شده و به جای طراحی چراغ‌ها در بالای آن، چراغ‌ها در داخل مجموعه جلوپنجره و بر روی یک ستون کرومی یکپارچه طراحی شده است، البته چراغ‌های طراحی شده چندان تعریفی نداشته و تنها یک قاب چراغ نواری شکل کوچک است، ولی به لطف هضم آن در جلوپنجره شیک و اسپرت آن، این عیب چندان به چشم نمی‌‌آید.

در قسمت زیرین سپر هم مثل اتومبیل‌های جنگی توی فیلم‌ها از یک سپر بسیار زیبا استفاده شده که قسمت میانی آن بامپری دیفیوزر شکل طراحی شده و در دو گوشه آن هم مه شکن‌هایی کوچک گردی شکل طراحی شده است. علاوه بر این‌ها، این مجموعه سپر تیره رنگ در دو گوشه خود به گلگیرها متصل شده و حاشیه گلگیرها را حتی تا زیر درها و گلگیرهای عقب به رنگ تیره درآورده است. ولی با این وجود نمی‌توان منکر شباهت بی حد و مرز بدنه و استیل آن با فورد F-150 رپتور شد.


معرفی وانت پیکاپ پروتون به نام کارنیوال



معرفی وانت پیکاپ پروتون به نام کارنیوال









تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن