تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نزدیکترین حالات بنده به پروردگارت حالت سجده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814735594




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برقراري نظم و امنيت محصول همدلي، هم زباني و فرماندهي واحد نيروي انتظامي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ مهر ۱۳۹۴ (۱۱:۵۹ق.ظ)
نماينده ولي‏‌فقيه در لرستان: برقراري نظم و امنيت محصول همدلي، هم زباني و فرماندهي واحد نيروي انتظامي است موج - خرم‌آباد - نماينده ولي‎فقيه در لرستان گفت: برقراري نظم و امنيت محصول همدلي، هم زباني و فرماندهي واحد نيروي انتظامي است، کما اينکه نيروي انتظامي تبعيت از ولايت را منش خود قرار داده است.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام والمسلمين سيداحمد ميرعمادي، نماينده ولي ‎فقيه در استان و امام‌جمعه خرم‌آباد امروز، 14 مهر، در ديدار با فرمانده و کارکنان نيروي انتظامي لرستان، گفت: قدرداني از نيروي انتظامي هميشگي است؛ زيرا هر روز نظم و امنيت را در جامعه فراهم مي‌کند و اين امنيت جاي تشکر دارد.
وي با بيان اين‌ که خداوند متعال در قرآن مي‎فرمايد «بشر در ابتدا امت واحده بوده و انسان‌هاي اوليه به‌صورت اجتماعي زندگي مي‎کردند»، افزود: وقتي اجتماع شکل گرفت، اختلافات به‌ وجود آمد و اختلافات زمينه‌ساز بعثت پيامبران را فراهم کرد.
ميرعمادي در مورد ضرورت اجراي قانون، اظهارکرد: بشر براي دوام نيازمند نظم است، کما اينکه انسان زندگي مي‌کند تا سود و منفعتي به‌دست آورد که دستيابي به منافع نيازمند نظم و امنيت است.
امام‌جمعه خرم‌آباد با اشاره به اين‌که نيروي انتظامي در تمام جريان‌هاي زندگي فردي، اجتماعي، سياسي و اقتصادي انسان‌ها وجود دارد، عنوان کرد: برقراري نظم و امنيت محصول همدلي، هم زباني و فرماندهي واحد نيروي انتظامي است کمااينکه نيروي انتظامي تبعيت از ولايت را منش خود قرار داده است.
وي اهميت دادن به آموزش را از لازمه‌هاي نيروي انتظامي دانست و ادامه داد: هر روز براي نيروي انتظامي آموزش لازم است که آموزش‌هاي نظامي، رفتاري و اعتقادي نمونه‌هاي اين آموزش‌هاست.
نماينده ولي‎فقيه در لرستان با اشاره به اين‌که بخش عمده تبليغات و کار فرهنگي نيروي انتظامي بايد صرف آموزش به مردم شود، افزود: مجهز شدن به تجهيزات و امکانات پيشرفته از عوامل پيشرفت و موفقيت نيروي انتظامي است، کما اينکه امروز نياز نيست سر هر چهاراه يک پليس بايستد و بايد دانست که افزايش نيرو امنيت نمي‌آورد، بلکه درايت و استفاده از امکانات امنيت پايدار مي‌آورد.
ميرعمادي با بيان اين‌که برخي افراد امنيت اخلاقي را در جامعه به خطر انداخته‌اند، گفت: عده‌اي بدحجابي را ترويج مي‌دهند، لذا بايد بک برنامه مرتب و مستمر براي امنيت اخلاقي انديشيده شود چون امنيت اخلاقي مطالبه عمومي است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن